torsdag 11. april 2019

Henge opp bilder med tape

Hvordan i alle dager kan jeg henge opp bilder da? PLENT å ødelegge dem med spikerhull, så her henger alt på tape! Hvordan henge opp noe på veggen, som ikke skader veggen.

Henge opp ting uten å lage hull i en fin vegg? De festes som vanlig dobbeltsidig tape, men har en flik. Er det nødvendig å bore eller spikre for å få ting til å henge på.


Du kan nok ikke pensjonere drillen, men du må gjerne erstatte den med tape - gitt at forholdene er riktige.

OM det er et speil, en hylle, et bilde eller et skilt - det må festes. Går du opp til mm bredde kan du feste opptil kg pr meter. En enkel måte å feste plakater og bilder på forskjellige overflater.


Du kan også montere bilder i rammer av kartong og henge opp, kanskje. Dobbeltsidig tape med borrelås som ikke setter merker i veggen. Med våre praktiske løsninger kan du henge opp neste alt - fra speil til postkort. Universal dobbelsidig tape er perfekt for teppelegging og permanent feste av forskjellige materialer.


For oppheng av bilder, kalender, termometer og andre ting. Hallo, du bruker ikke tape for å henge opp plakater.

Vet du hvordan man kan få kjøpt de som er er på bildene billig? Jeg skal feste en del bilder osv på murvegg uten å borre hull i mine nye vegger. Haken med sterk tape er at den stortsett tar med seg malinga når du. Nå har vi bodd her en stund og savnet etter bilder på veggen.


Jeg henger opp alt med Scotch monteringstape:) En som er ca cm bred og . Det er hovedsaklig snakk om ganske store bilder, siden vi har så forbaska høyt tak. Tenker å prøve med dobbeltsidig tape beregnet på montering fra 3M. Hogganvik advarer mot å henge bildene for lavt. Løsnet den fra selve borrelåsen, eller fra limet? Husk at limet skal (ifg.


3M) herde i en time før du henger det opp. Jeg skal henge opp en alu veldig snart, men jeg skal ramme den inn som et vanlig trykk. Legger ved bilde av et eksempel av innrammet aluminium. Enten du skal henge opp et enslig bilde over nattbordet eller lage en bildevegg. Eventuelt kan du tape sammen flere ark før du setter i gang.


Jeg bruker dobbelsidig tape, av den skumaktige typen som også . Tape opp papirbaksidene som følger med i nye rammer og bruk disse til å. Når spikeren er festet, river du ned papiret og henger opp bildene! Unexpected twist - Å henge opp bildene på en uventa måte kan være en. Det er rett og slett ein dobbeltsidig tape fra tesa. Lim på tapen bakpå det du skal henge opp.


Eg har klart å rote vekk kameraladaren min, så bildene er tatt med Iphone.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg