onsdag 4. mai 2016

Hundehus elghund

Jeg skal bygge et hundehus som skal stå i hundegården. Dette er inngangen til hundehuset til Ingo, norsk elghund svart. BildeValg av fuglehund til skogsfugl: Breton.

BufretLignendeHundehusene er laget i bindingsverk med panel utvendig. Bunnen er laget av impregnerte materialer. Selv ett lite hundehus klarer vel ikke å få temperaturen opp noe særlig?


Så jeg trenger noen ideer om hvorman man sakl lage et hundehus som passer best for den lille hunden min Blunke.

Skal bygge et hundehus til min mnd border collie. Noen som har forslag til hvor stort hundehuset bør være? Hundehuset er laftet i tømmer og er 70xcm innvendig.


Passer meget fint for hunder på størrelse med en elghund e. Nytt isolert hundehus av den solide typen. Tilst:ok Klausul - ingen Bildet viser gårdstun med tømmerhus bygget i 19og stort hundehus til elghund. Skal lage et hundehus inne i en uisolert garasje jeg har, så jeg lurte på hvor mye kulde denne rasen tåler, med tanke på isolering.


Vi hadde noen rester i garasjen, som vi fikk nytte av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg