mandag 23. mai 2016

Ikea syltetøyglass

Vi har glasstøyet som passer, uansett hva du drikker. Våre glass og mugger gir deg et stort utvalg av stiler og mønstre. Fra frokost til bursdagsselskap hjelper de .

IKEA 365+ glass, klart glass Høyde: cm Volucl Antall i. Høyde: cm, Volucl, Antall i pakken: stk. Sommerens søteste egner seg heldigvis perfekt for å putte på glass, og. Det er sånne glass jeg bruker, sparer opp gjennom året.

Syns det er drøyt å bruke 30-kroner pr flaske eller glass liksom. Når vi var små var det sild og hapå-glass. Eller må jeg kjøpe nye tomme syltetøyglass (fra ikea, Åhlens osv)?


Brukte syltetøyglass, rødbet- og sylteagurkglass og sauseglass funker fett, . Går det an å steke et IKEA-glass i stekeovnen i en halvtime på 1grader? Var på Ikea for ei stund tilbake og kjøpte syltetøyglass. Dette er glasskrukker/syltetøyglass som vi brukte til å ha lys ila kvelden. Ikea karaffel 1liter stk ikea syltetøyglass 5liter m/lokk stk syltetøygl.


Hei, noen som vet hvor man kan få i lufttette glass?

Jeg har kjøpt store glass med gummipakning og strammemekanisme både på ikea og nille. Med fare for å drive litt reklame, jeg kjøper mine glass på IKEA, billig og veldig bra. Har fått noen bærenett med epler av tanta mi og tenkte å lage noen glass med eplegele.


Ikea har rimelige glass, men tror ikke det går å konservere innholdet. Uansett foretrekker jeg syltetøyglass fra IKEA. De ser ok ut, lukker seg skikkelig stramt og er billige. IKEA - FRASERA, Glass, Glasset har en enkel, høy og rett form, som gjør det perfekt for alle typer kald drikke. Jeg oppbevarer/curer stasjet mitt i slike IKEA glass med gummmiring og lukkemekanisme.


Jeg begynner i midlertid å lure på om de . Kanskje du allerede har byttet ut vannflaska i plast med en i glass eller stål. Trygge kjøkkenredskaper finner du blant annet på Clas Ohlson, IKEA og Åhléns. Jeg kan jo samle glass selv, men da blir det til julen 2012!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg