tirsdag 2. april 2019

Lage øletiketter

Hva slags programmer bruker dere for å designe øletiketter, og hvordan printer. Så lønner det seg å lage en form for template i et vektorbasert . Enten du trenger for å lage en enkel adresse etikett eller en forseggjort vinflaske etiketten , er sjansen stor for at du allerede har det du trenger på datamaskinen .

Etiketter, klistremerker, limprodukter, bokbind. Mannen min brygger øl her hjemme, eller dvs han har. Jeg leker meg også litt med å lage egne navn til de ulike bryggene. Så langt har jeg bare kommet opp med Bjarnebrygg, Humlepung og .

I den anledning at kjæresten har fyller på søndag har jeg bestemt meg for å lage egendekorerte flasker med eget brygg som skal serveres . Det samme som de bruker når de limer fast vanlige øl etiketter . Et na(n/b)obryggeri hvor vi fokuserer på å lage godt øl og ha det litt moro underveis. Hvordan lage etiketter med Word 20og 2010-1. Her får du derfor min topp oversikt over geeky øl etiketter! Captain Fantasy Saison – For en etikett: . Kok opp litt vann og tilsett sukker, normalt ca 6g sukker per liter øl, gjerne litt mer i type weissbier, eller litt mindre i type mørkere .

Bruk andre øl etiketter som eksempler for den slags ting som du ønsker å inkludere. Lag en logo for din øl etiketten og vurdere å inkludere et . Hvilket papir, og hvor får jeg kjøpt det, er egnet til å bruke til vin/øletiketter? Skal printes på blekkskriver og må være uproblematiske å fjerne . I LibreOffice kan jeg relativt enkelt (når jeg først har funnet ut hvordan) lage etiketter som blir like; akkurat så store (og så mange pr. ark) som jeg . Ser på bilder rundt om kring at mange lager etiketter til flaskene sine, jeg er. Vi driver også dette forumet, som er åpent for medlemmer i . Alkoholholdige drikke av valg for mange mennesker, spesielt i de varme sommermånedene. Velkommen til mine samlesider med øletiketter.


Men selv den skiftet utsene uten at der var mange som lage merke til det som at de rette hjørner blev runde og . Viktig: Denne artikkelen er maskinoversatt, se ansvarsfraskrivelsen. Du finner den engelske versjonen av artikkelen her som referanse. Vaske flasker etterpå så det ikke lukter sur melk - Vanlig A4-printerpapir og laserskriver benyttet for å lage. Hvordan få folk til å tro at du drikker - Øletikett DEL 2. Skrive ut etiketter til vin/ølflasker - posted in Skannere, fotoskrivere og utskrift: Finnes det spesialark til skrivere for å lage etiketter til vin- og . Jeg hadde lenge tenkt på å lage et linosnitt – som er en trykkteknikk hvor man bruker en linoleumsplate som trykkplate og skjærer bort det som . Til det brug findes der nogle gode programmer, og jeg bruger selv et program der hedder InkScape som kan downloades gratis.


Dette er et program som virkelig passer til å lage etiketter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg