mandag 21. januar 2019

Hekle gulvteppe

Her kommer som lovet en beskrivelse av hvordan jeg lager gulvtepper: Utstyr: Heklenål str 15. For en genial måte å lage et gulvteppe på! Det krever ingen heklenål eller søm for å få det til, bare hendene dine.

Lag et rundt, heklet teppe som passer perfekt inn i stua di. Den gamle strikkegenseren fikk nytt liv som gulvteppe. For over år siden hadde jeg en strikkegenser som ikke passet.


Med en tjukk heklenål og dobbelt garn går det superraskt.

Det er mange som ønsker ein framgongsmåte på å hekle teppe av. Skal finne meg stoff som passer og hekle et teppe når jeg får tid. TEPPE: Hekle lm med tråder jeansblå Paris på heklenål og sett dem til en ring med kjm i første lm.


Videre hekles det staver SAMTIDIG som det hekles . Teppet er heklet i tekstilgarnet Trapilho i fargen veldig mørk grå. PS - dersom du hekler teppe etter denne oppskriften, vennligst link tilbake . Hvis den er tettheklet med bare staver er det piece of cake å få til det. Tøff heklet lyslykt i jute - grå - gjenbruk fra CATHY.


Hadde noen nøster med veldig tykt garn som jeg ikke passet til det de var tenkt til.

Det ene badet her i huset har ikke vært skinet opp siden huset ble bygget for ca år siden. Noen ganger lurer jeg på hva det er som trigger fram. Hekle staver uten økninger, totalt 1st. I år hadde jeg bestemt meg for å hekle et teppe til å ha under juletreet, Etter mye telling, regning og opprekking, . Tre uker før terminen min begynte den lille storebroren på snart to år i barnehagen.


Heklet, rundt gulvteppe i pastell lilla fra danske Sebra. Har nå endelig tatt fatt igjen på prosjekt gulvteppe. Jeg har allerede heklet et stort gulvteppe til Emiliam, men det passet ikke helt inn som . Happy Knittings hekleskole, lær å hekle rundt.


Nydelig heklet gulvteppe, Gradient i rosa, fra Sebra. Gi barnerommet et løft med dette håndheklede kvalitetsteppet i bomull. Har du lyst til å prøve å hekle et gulvteppe av gamle tekstiler? Vi møtes i butikken til en uhøytidelig kveld der vi sammen hjelper hverandre til å komme igang . Nå har jeg og Agnes kommet oss hjem til Isfjorden, og med en gang jeg passerer kommunegrensa begynner jeg å 'dirre' etter å sette i gang . Og jeg er ganske fornøyd med resultatet som nå ligger på soveromsgulvet vårt. Hekle pledd/ teppe med en stor bestemors rute.


Nå når høstens stormer begynner å høres utenfor husets fire vegger og kveldene bare blir . Sammenlign tilbud på Hekle gulvteppe i kategorien Tepper fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt kjøp av Tepper ved hjelp av vår . Og JA skulle gjerne lært meg å hekle selv, men kan ikke pga. Jeg har lenge ønsket meg et bestemor-teppe med små heklede ruter i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg