torsdag 22. januar 2015

Guri schanke ut av mitt hjerte

Gjengen bak Ut av mitt hjerte har åpenbart prøvd å lage en pen plate som kanskje til og med skal . Historien er at Guri allerede for mange år siden hadde en designer drøm og skolerte seg både innenfor formgivning og design. Ut av mitt hjerte er også tittelen på kolleksjonen av kopper som Schanke også har laget.

Opprinnelig var det interiørarkitekt hun skulle bli, . I går var jeg på lanseringen til debut albumet til Guri Schanke som hun selv sier hun har drømt om i år å få gi ut. Find a Guri Schanke - Ut Av Mitt Hjerte first pressing or reissue. Listen to Ut av mitt hjerte in full in the Spotify app.

Listen to songs from the album Ut Av Mitt Hjerte, including Sjanseløs, Kjærlighet Som Kommer, Engel and many more. GURI SCHANKE UT AV MITT HJERTE SJANSELØS TEKST/MELODI: ELIN NYGAARD Sjanseløs, sjanseløs våker jeg her mens du sover Samler på timer, . I år har hun drømt om å gi ut sin egen plate, og nå å gjør hun noe med det. Fredag gir Guri Schanke ut albumet Ut av mitt hjerte og her er . I november 20ble Guri Schankes debutalbum ”Ut av mitt hjerte” utgitt på plateselskapet Grappa.


Med utgangspunkt i denne platen har entertaineren Guri . Engel; Når du sover; Kom ut kom fram; Takk; Ut av mitt hjerte . Guri Schanke er en artist jeg har respekt for, men likevel kommer hun ikke. Med Ut av mitt hjerte som soundtrack så tror jeg dessverre ikke .

Vakre og dyktige multikunstneren Guri Schanke viser sine egnedesignede kopper. Guri Schanke Ut av mitt hjerte Krus Roser 0. Ecoutez gratuitement l'album Ut av mitt hjerte - Guri Schanke. Sjanseløs, Kjærlighet som kommer, Engel, Når du sover, Kom ut kom fram, Takk, . Sorgenfri Guri Schanke Ut av mitt hjerte. Sanger og skuespiller Guri Schanke er klar med sitt første album.


Det heter Ut av mitt hjerte og kommer fredag. Her synger hun sanger av blant andre Finn . All album lyrics for Ut av mitt hjerte by Guri Schanke. Here you can find track previews from release Ut Av Mitt Hjerte by artist Guri Schanke. Da kommer nemlig Guri Schanke, den kjente skuespilleren og revyartisten til vår butikk for å signere sin egendesignede serie med krus kalt Ut av mitt Hjerte.


Guri Schanke er aktuell med sitt nytt album Ut av mitt hjerte, som går tett inn på livets sårbare sider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg