torsdag 4. oktober 2018

Sikksakk skjørt barn oppskrift

Det er strikketid i Norge og sikksakksjørt fra klompelompe er veldig moderne. Dagens gratisoppskrift: Skjørt med sikksakk-mønster og striper. Share on Facebook Pin on Pinterest Tweet about this on Twitter.

Oppskrift: Sikksakkskjørt fra boka til Klompelompe: Strikk til baby, barn og voksen. Garn: Vel 1/nøste Drops merino extra fine mix, farge #04 . Dette er SikkSakk Skjørtet fra Klompelompe Boka som du forresten kan kjøpe HER! Jeg har strikket skjørtet til et barnebarn, hun bruker den smaleste rillekanten oppe.

Vil strikke sikksakkskjørtet til kompe lompe og skjønner ikke på målene. Har strikket Sikksakk skjørtet fra KlompeLompe. Har egentlig vært ute etter ei god oppskrift på skjørt i lengre tid og her fant jeg ett.


Jeg skulle aldri i verden strikke meg skjørt, og gult var så definitivt ikke kult for noen år siden. Jeg har nettopp strikket skjørtet til meg selv. Har oppskriften, men den er jo bare i str for voksne.


Min datter ønsker seg samme skjørt, hun bruker . Sikksakk-skjørtet mitt har vært ferdig en god stund og er tatt i bruk. Oppskrift: Sikksakk-skjørt fra strikkeboken Klompelompe.

I den forbindelse har vi også laget et nytt hefte med helt nye oppskrifter. Vi har kalt det JENTESTRIKK og det inneholder fine oppskrifter til jenter. Og pinnestrørrelse på vrangborden og resten av skjørtet. På denne videoen har vi lagt opp m med Eskimo, strikket p riller (rille = p rett).


Dette teppet er enkelt å strikke og blir utrolig dekorativt. Passer også som sengeteppe til sprinkelseng. Sikksakk- skjørtet er et kult skjørt til hverdags.


Sikksakk lages med rette og vrange masker. Eller, sikksakk-skjørt, som det heter i oppskriften. Nå har jeg sett flere slike skjørt, og ønsket om å strikke til meg selv blir bare sterkere og . Endelig fikk jeg ferdig dette sikksakk-skjørtet fra klompelompeboka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg