torsdag 27. desember 2018

Bodbyn kjøkken

IKEA - BODBYN, Dør, 40xcm, , BODBYN dør har en ramme rundt et fasettert dørspeil, som gir den en tradisjonell stil. Planen var å lage større kjøkken, og da skulle vi flytte spiseplassen til karnappet.

Hele kjøkkenet er fra ikea og heter BODBYN. Hva er fargekoden på BODBYN kjøkken fronter (grå)? Er profilen på Bodbyn kjøkken den samme som var på Liljestad (som gikk ut for noen år siden) ? Skal ha litt ekstra til kjøkkenet vårt som er.

Fargekoder Bodbyn: BODBYN OFFWHITE: S 0502-Y05R og glans på 5 BODBYN GRÅ 5000-N og glans på . Hei Er det noen som har peiling på farge her? Skal pusse opp kjøkkenet, og trenger litt hjelp Skal ha Bodbyn kjøkken, og det er offwhite. Vil ha benkeplate i stein til kjøkkenet, men hvilken. Den integrerte belysningen er LE og kan styres og dimmes ved hjelp av fjernkontroll.


Valget endte på Ikea-kjøkkenet Bodbyn i offwhite. Jeg var lenge inne på tanken om grått, men til sjuende og sist er jeg såpass inngrodd at jeg . Jeg har lenge tenkt på å male kjøkkenet i en farge, men fikk aldri. Skal antagelig ha grått Bodbyn-kjøkken fra Ikea.

Hei jeg lurer på om Savedal kjøkken ifra ikea, vil passe til mine lister og dører i. Kjøkkenet er fra Ikea og heter Bodbyn offwhite. Nettopp bestilt nytt kjøkken, men hvilken farge blir penest på veggen? Har tenkt å ha enten grå eller brun eik . Hva mener dere vil passe best som benkeplate til et grått Bodbyn kjøkken fra IKEA? Evt hva tenker dere om farge på veggene ellers på . IKEA – BODBYN, Dør, 40xcm, , BODBYN dør har en ramme rundt et fasettert dørspeil, som gir den en tradisjonell stil.


Kjøkken: Vurderer å kjøpe grått kjøkken fra ikea (bodbyn), fargekode 5000-N. Mener å ha lest at det er en gråfarge som i utgangspunktet ikke passer helt til . IKEA Bodbyn kjøkken (6-år gammelt) selges ferdig demontert. Kjøkkenet inneholder blant annet doble vitrineskap, kolonialskuffer, hjørneskap med . Vi bestemte vel oss ganske tidlig at det blir IKEA-kjøkken i huset.


Selv om vi har også har sett på andre kjøkken, synes jeg kjøkkenet Bodbyn . Kjøkkeninnredningen vi har valgt er fra Ikea, av type Bodbyn grå. Den har års garanti, … og sist men ikke minst så synes jeg Ikea har kjempefine kjøkken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg