onsdag 20. februar 2019

Hvit lin

Hvit lin er en varm og grålig farge med klare røde undertoner. Mange har lagt sin elsk på nettopp denne fargen da den minner om gode, varme grålige . Dersom du skal bestille ferdigmalte hvite detaljer; spør om de leverer i.

Sommersne, 101Hvit Lin, 21Teblomst, samt den svakt grålige . Fargen står fint til andre toner med en klar rød undertone, som f. LADY 101Hvit Lin eller den mørke brunfargen LADY 23Solid. Veggene er malt med Lady i fargen 22Varm Lin, – en dempet.

Vil ha hvit panel, men vil ha en varm men inspirerende farge på muren. Jeg har falt for fargen hvit lin, men lurer på om den passer til et varmt eikegulv? Ser at dere skriver på bloggen at man bør velge en farge med gul. Hvit Lin Fargen ble en umiddelbar suksess da den ble lansert; den er varm og grålig med klare røde undertoner. Denne fremstår litt mer beige, men fremdeles hvit.


Leseskjerm i hvit lin med feste i toppen av skjermen. Kan også brukes sammen med pendeloppheng som taklampe. Valget falt på Jotuns Varm Lin, og kjøpte den i den matte Pure Color. Har oppe til vurdering Hvit lin og Kalk, men da må alt av dører og lister .

Fargekode: Jotun Hvit Lin 19Y42R, kaffe og krem. Den er nydelig til Refleksjon, men jeg tror ikke jeg ville hatt Hvit Lin over alt. Hvit komfort og 82Hvit pepper har et hint av gult (Y) i tillegg til det grønne og. I stue har vi hvit lin, denne er vi veldig fornøyd med! This Pin was discovered by Katarina Wälås.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Noen som har erfaring med fargene hvit lin og sober i fra Jotun? Hadde jeg kunne valgt på nytt hadde jeg valgt fargen Hvit Narciss. Ting har gått litt fort for seg og jeg har gjort ting i litt feil rekkefølge. Har malt hele stua i hvit lin, eller greige som det så fint heter.


Jeg er ute etter en lys farge(hvit eller grå i en eller annen form)som kan passe. Jeg har også en gulig parkett, og har hvit lin (1902-Y42R) på . Vi synes Hvit Lin hos oss får et litt blåfiolett skjær. Har dessverre ikke fargekode på kjøkkenfronter, men det er på stue vi ønsker å male en vegg i en hvit/lysere . Gjengivelse av fargevalg kan avvike noe på din skjerm. Besøk en av våre showroom for en å se et kjøkken i din ønsket .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg