fredag 9. mars 2018

Spray folie biltema

Bilpleie › Maling og lakkBufretLignendeKun Biltema sprayprimer skal brukes sammen med hobbylakken. Snu boksen opp ned og spray ventilen ren etter bruk. Plastfolie for dekking av gulv, møbler etc.

Gumilakk fra Biltema, artikkelnummer 36-62. En let måde at omlakere eller beskytte dine ting på. Malingen påføres nemt og sidder fast på de fleste materialer.


Fenomenet gummispray ruller for alvor inn over bilfolket.

Er der nogen der har erfaring med det her såkaldte Gummimaling fra Biltema? Går ud fra det mere eller mindre, er det samme som sprayfolie? Er jo som en slags folie på boks, men er mye billigere enn å foliere, og. Jeg har frostet folie på baderomsvinduet og er superfornøyd med det. Super lækre spray produkter fra Foliatec!


Du kan nemt skifte farve på dine fælge med smart folie spray. Isolerte med Biltema platene i min båt,brukte Biltema Spray lim det var. D Spray Blå Effektlakk 36583 Biltema Norge A/S, 319314. D Spray Blå Grunning 36583 Biltema Norge A/S, 319313.


D Spray Bronse Effektlakk 36583 Biltema Norge A/S, 319312. Spray med en avstand på rundt 20-cm fra flaten du skal lakkere og. Men hvis du skal bruke klarlakk, så vet jeg av erfaring at Biltema sin. Hva med å legge folie på sykkelen , har sett det gjort på biler med et flott resultat. Men på frontlykter ville jeg brukt folie som nevnt.


Jeg kjøpte sot spray på biltema for å sote blinklysa mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg