søndag 24. januar 2016

Ølbryggesett 50l

Speidel Braumeister liter bryggemaskin. Brew-in-a-bag sett liter Kjele med tappekran og tilbehør. BufretLignendeUtstyr og ingredienser til ølbrygging.

Vårt fokus er rimelige og gode produkter. Grainfather og ølsett/maltsett fra Brewolution. BufretSøk etter kjele 50l med kuleventil returnerte treff.


Tabec 50L konisk gjærtank i polert 3rustfritt stål.

Søk etter speidel spiralkjoler til braumeister 50l returnerte treff. Komplett ølbryggesett i rustfritt stål for hobbybryggeri. Tanken har termostat og tre strømstyrker (100 20eller 30W). Inneholder kjele, bryggeskje, bryggepose, gummislange og kobberspiral for . Så da syntes vi det er verdt og spare de to lappene og heller få 50L øl på kjøpet! Det tar (mer eller mindre) like lang tid å lage som liter øl.


PS Jeg skrev opprinnelig at det kostet 15for liter, men kvitteringen min . Se hvordan Braasj Bryggeri lager en English Mild på en l Speidel Braumeister: Speidelbrygging.

Kommentarer : Leave a Comment Kategorier . Har noen erfaring med slike ølbryggesett man får kjøpt, hvor man brygger fra maltekstrakt? Fikk mitt nye (og mitt første) ølbryggesett i dag. Jeg ser på Speidel Braumeister Liter og det må være noe av det enkleste jeg har sett angående . L home brew beer kit,, Fermenting Equipment, Alcohol, New, Henan, China (Mainland).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg