fredag 18. august 2017

Biltema lyddemper

Universal modell perfekt for street, cross og ATV. Eksos, lyddemper og økonomi - posted in Teknisk: Hei! Biltema, har vært på tanken å teste det rustfrie de har men biltema er mange ganger biltema. Kjøpte så rør med lyddempere fra biltema. Nappet litt utover på det første skuddet, men så gikk det seg til.


Oljefilteret jeg har brukt er dobbelbunnet. Har sveisa på lyddemper på downpipen jeg har nå (biltema lyddemper vel og merke :oops: ) og det dempa litt resonans, men ikke no særlig .

Både sluttrøret og innrøret har løsna - så det durer fælt. Biltema har til drøye tusenlappen, ellers blir det neste på lista . Tilkobling i rustfritt stål med innerdiameter 5mm. Kjøp heller en org motorhispania lyddemper, er i carbon den og. Biltema slip-on på Honda XR 1L, soundcheck.


Ble kjøpt til gsxr 6på ebay men er universal. Er akuratt lik biltema sin lyddemper bare mye større. Den har aldri vert brukt eller prøvemontert.


Sliter med å finne eksosanlegg til sykkelen min (Derbi Mulhacen Cafe), og lurte derfor på om biltema slip-on anlegget ville passet?

Hva er konsekvensene av å kjøre uten bakre lyddemper? Bitumen, pyliditt eller polidatt fra Ljudia, biltema, bilextra eller må man. Jeg fikk lyddempet bilen min i forbindelse med omlakkering, men ser . Biltema's lyddempere - posted in Off Topic: Hei folkens ! Jeg har kjøpt en eksospotte på Biltema , rund type , men synes at det er vel mye lyd.


Kan være ett rimelig alternativ for den som har lyst. Hei, lurer på om jeg skal gå til innkjøp av Biltema slip on, Det er ikkje noen som har det, eller har noe erfaring elle noe om den potta? Forresten noen som har kjøpt eksosannlegg (bakre lyddemper osv) til sierra på tema? Noen som har en tett bakre lyddemper som passer 2103?


Er ganske sikker på at de har en nærmest lik en på Biltema.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg