onsdag 24. januar 2018

Ficus ginseng mister blader

Min Ficus Ginseng mistet absolutt ALLE bladene ganske fort etter at jeg kjøpte den. Den siste uken har det skjedd noe trist, nesten alle bladene har falt av,. Noen som vet ka eg kan gjøre for å redde min høyte elskede mr.

Ficus microcarpa Ginseng skal ha bra med lys, men hvis nesten alle bladene . BufretLignendeFicus Ginseng er en dekorativ plante med sin bonzailignende form. Den liker å stå lyst, men ikke i direkte sol. Ficus har jeg noen av og kan si utfra egne erfaringer at det ikke er noen krise om Ficus mister noen blader.

Treet har byttet miljø og reagerer med å miste blader. Ginseng fig er kjent under flere navn, inkludert de vitenskapelige navnene Ficus retusa og. Ficus kan miste sine blader for en rekke årsaker.


Ficus Ginseng, som jeg ikke aner hvordan jeg skal stelle med. Hvis du vil lese mer inngående om ficus som bonsai kan jeg anbefale denne siden:. Men vær obs på at noen også mister en del blader om høsten). Det blomstrer, bærer frukter og mister blader om vinteren.


Det var her jeg fannt ut at min Ficus Ginseng kunne dyrkes om til et bonsai tre. Ginseng fig er kjent av flere navn inkludert vitenskapelige navn Ficus retusa og Ficus microcarpa og felles navn ginseng ficus, gryte-klokken .

Hvis din ficus begynder at tabe bladene så flyt den til et sted med mere lys. Ficus microcarpa ginseng kan nogle gange være lidt følsom overfor kraftigt sollys og . Dersom den mister blader på lange stilker kan den skjæres tilbake for å. Ficus Ginseng kunne dyrkes om til et bonsai tre. Har en ganske stor ficus ginseng som i løpet av siste halvår har mistet alle bladene sine.


Kan jeg klippe ned de tomme grene og håpe den kommer opp igjen. En vakker plante med blanke, små, grønne blader dyrket som en bonsai. Ginseng betyr rot på kinesisk og akkurat roten til Ficus 'Ginseng' er . Jeg vil tro bladene kommer igjen etterhvert, . Etter mottagelse av Ficus Microcarpa 'Ginseng' har du flere muligheter:. Hvorfor er min Ficus ginseng figen miste blade? Den ginseng figen er kendt under flere navne, herunder de videnskabelige navne Ficus retusa og Ficus . Hvis planten ikke får lys nok vil bladene blive gule og visne.


Ficus microcarpa ginseng kan nogle gange være lidt følsom overfor kraftigt sollys og den står derfor bedst i et. Hvis planten mister blade så flyt den til et vindue med mere sol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg