onsdag 25. januar 2017

Bygge båthenger

Bygge båthenger av campingunderstell - posted in Båtforumet: Hei. Har en campingvogn fra begynnelsen av tallet jeg tenker å rive og lage . Noen som vet hvor jeg får tak på forskrifter for å bygge en egen tilhenger?

Sånn at jeg kan få den registrert og kjøre lovlig med den. Så slipper du å skaffe prøveskilter og kjøre hit uten skjermer og lys for å vise oss akslingen før du evt. Jeg går med en tilhenger i magen som jeg har lyst til å bygge selv. Jeg vet at å typegodkjenne en vanlig tilhenger eller påhengsvogn ikke er så alt for mye heft, .

Jeg er i hvertfall overbevist om at de fleste her inne på foraet kan bygge båthenger som er MYE bedre enn den gjennomsnittlige båthengeren . Ombygging av båthenger - Lover Reglerinnlegg16. Lage tipp på tilhenger - Off Topicinnlegg16. Lage båthenger, 30fots båt, beregne materialdimensjon?


Finn-Gunnar Frostad Hjemmelaget tilhenger av campingvognunderstell,rh:figu. Prosjekt: Billig multi/båthenger av gammel \u0026quot;transporthenger. CA5thenger-av-gammel-transporthenger/,st:Baatplassen.

Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Jeg har fått tak i en gammel liten campingvogn som jeg vil bygge om. Alt av lys som er vanlig for en henger skal virke og riktig plassert. Bygg de ekstra sidene dine selv eller renover egen tilhenger. Ikke-registrerbar båthenger uten brems med én kjølrull, to sideruller og gaffel.


Tenkte å bygge om en campingvogn til vare henger. Lurte derfor på om det var noen som kanskje har gjort dette før eller veit med sikkerhet hva . Hvis jeg kommer over en billig bilhenger eller båthenger som er registrert,så regner jeg med det kan . Her har det blitt lagd: båthenger, varehenger og mc-henger. SPIRAX bygger på samme prinsipp som de fleste biler har idag, d. TREDAL båthengere: Progressive spiralfjæringer, støtdempere og. Når Sondre flytter til Trondheim til høsten og blir musikk-student, trenger han ikke tenke på visninger og knallhard kamp om leilighet.


Personbil (M1) som bygges om til varebil (N1). Post: Hei, Ettersom det er mange her som har god innsikt i SVV, og regelboka dems Er det mulig å bygge sin egen henger?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg