mandag 23. januar 2017

Skjermbrett kremmerhuset

Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots. Skjermbrett som også kan brukes som sengegavl. Skal brukes som sengegavl - ca 1cm bredde.

Tøft skjermbrett som er kjøpt på Kremmerhuset. Skjermbrettet er ca 5-år gammelt, men det er jo en pyntegjenstan så det er i fint stand. Ikke så farlig om det er langt unna Molde eller ikke, ingen problemer med å få hentet. The bamboo mixed with straight lines in #scandinaviandesign makes them .

Denne Pinen ble oppdaget av Kremmerhuset. Bak sengen har vi brukt et skjermbrett fra Kremmerhuset, det skjuler også et lite vindu. Skjermbrett #Kremmerhuset #Interior #Inspiration. De har sånne mørkebrune på Kremmerhuset i hvert fall.


Title: Sommerkatalog - Kremmerhuset Ting og Sånt AS, Author:.

Sengehimmel 129- Skjermbrett 299- Chakkibord 249- Bl책 vase . Jeg har en liten kontorkrok i stua, og ønsker et skermbrett som skjuler (og pynter) denne kroken litt. Skyvedørsgarderobe skal inn etterhvert, men inntil da bruker jeg et skjermbrett fra Kremmerhuset for å skjule kleshyllene. Jeg har sett sånne skjermbrett med henglser på kremmerhuset, men jeg vet ikke om det finnes butikker over hele landet. Jeg så de hadde flere ulike på Kremmerhuset sist jeg var der :).


Noen som vet om noen kjedebutikker som selger skjermbrett i tre el. Veggene er malt med Lys Antikk, nattbordene med 050 nye knotter i porselen, skjermbrett fra Kremmerhuset. På #soverommet står en av mine #favoritter ♡ #skjermbrett brukt som. Skjermbrettet kan Busteliten dessuten ha med seg videre gjennom. Vi har nå Skjermbrett til salgs fra Finn.


Et skjermbrett er kjekt å ha, enten som romdeler eller for å hindre. Solskinn ☀ #lykter #lysfat #fjær #stue #interiør #kremmerhuset. På #soverommet står en av mine #favoritter ♡ #skjermbrett brukt som #sengegavl.


Fra å starte med småting tilsalgs på en enkelt hylle i en klesbutikk, har Kremmerhuset vokst seg store. Kremmerhuset har fått flotte skjermbrett i tre forskjellige farger, deriblant hvitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg