mandag 30. oktober 2017

Kela hundebur

Kela Transportbur har laget hundebur til bil i over år og kan skilte med mange fornøyde kunder. Vi legger vekt på at hunden skal ha det . Kontaktinformasjon for Kela Transportbur Leif Arne Antonsen Askim, telefonnummer, adresse, se informasjonen om firmaer.

Dere som kjenner til de, hva bør jeg satse på, Herkules eller Kela? Så på Kela og Trønderburene, de er kjent for at man får akkurat det buret man vil siden de lager hundebur etter mål. Jeg har også kela Hundebur og er storfornøyd.


Har fått mange kommentarer om at det er pent å se på også.

Noen her som har erfaring med kela hundebur? Svar på denne tråden, Canis diskusjonsforum - Hundeutstyr. Høyde: 63cm, Bredde: 83cm, Dybde: 67cm Buret passer mellomstor til stor hund. Noraf skrev: Har hatt ett par bur fra kela. Siden dette fort kan bli en infotråd om bra hundebur.


Kela Transportbur) Har hatt det til flere forskjellige biler og hunder. Jeg skal kjøpe nytt dobbeltbur til bilen nå, og det står mellom Kela og Schmidt. Hei, vi har Kela hundebur og er fornøyde.


Det kunne vært enda bedre tilpasset, men vi fikk et bra bur til en bra pris totaltsett.

Dobbelt-bur fra Kela som tar altfor mye plass i Yarisen min. Stødig og greit bur, skillevegg som har fått erfare valpetenner følger med. Jeg har lånt et typ Kela stålbur av min venninde som har litt rust og sku hatt seg en liten tanke lakk også. Stort hundebur (vært brukt til Rottweiler) selges kr 1100.


Buret er spesiallaget for Audi A men passer de fleste biler. Søk på internett - Kela hundebur - flotte, ikke så innmari dyre bur som spesiallages til bilen - fritt levert. To stk bur selges: 85x50xog 100x70x75.


Kela hundebur, Harry Søgaard Pedersen, 6/24/1:AM. Kela hundebur til Range Rover selges - posted in Bildeler selges: Har et spesialtilpasset Kela enkeltbur fra jeg hadde Range Rover P3 står .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg