tirsdag 10. oktober 2017

Sikksakk skjørt oppskrift

Jeg skulle aldri i verden strikke meg skjørt, og gult var så definitivt ikke kult for noen år siden. Skjørte er strikket i str XL, men kunne egentlig hadde noe mindre for det er god strekk i. Det er norsk oppskrift, ja gratis er den også i noen størrelser.

Det er strikketid i Norge og sikksakksjørt fra klompelompe er veldig moderne. Da det ikke er oppskrift på barnestørrelse i boken . På denne videoen har vi lagt opp m med Eskimo, strikket p riller (rille = p rett). Dagens oppskrift: Skjørt med sikksakk-mønster og striper av Drops.

You might also like: Dagens gratisoppskrift: Skjørt til små jenter . Sikksakk-skjørtet mitt har vært ferdig en god stund og er tatt i bruk. Oppskrift: Sikksakk-skjørt fra strikkeboken Klompelompe. Dette teppet er enkelt å strikke og blir utrolig dekorativt. Passer også som sengeteppe til sprinkelseng. Jeg hadde planer om et skjørt til meg selv også, men nå tror jeg at det blir.


Oppskrift: Sikksakkskjørt fra boka til Klompelompe: Strikk til baby, . Eller, sikksakk-skjørt, som det heter i oppskriften. Nå har jeg sett flere slike skjørt, og ønsket om å strikke til meg selv blir bare sterkere og . Har egentlig vært ute etter ei god oppskrift på skjørt i lengre tid og her fant jeg ett. Har strikket Sikksakk skjørtet fra KlompeLompe. Endelig fikk jeg ferdig dette sikksakk-skjørtet fra klompelompeboka. Det har blitt noen skjørt på meg i det siste.


Dette er Cardiganskjørtet som du finner oppskrift på her hos strikkelyst på Ravelry. Juliegenser til voksen :) Oppskrift på gang :) #klompelompe #voksenstrikk. Sikksakkskjørt og vestavind støvelkant til de voksne:) oppskrift kommer i boka.


Jeg har så lyst på det skjørtet, men finner bare at man må kjøpe boka for å få oppskriften. Noe som ikke er aktuelt for min del kjenner jeg, da jeg . I den forbindelse har vi også laget et nytt hefte med helt nye oppskrifter. Vi har kalt det JENTESTRIKK og det inneholder fine oppskrifter til jenter.


Og pinnestrørrelse på vrangborden og resten av skjørtet. Sikksakk-skjørtet det første jeg fikk på pinnene. Jeg har også lyst til å strikke meg et skjørt, oppskriften finnes vel kanskje bare i boka. Sikksakk- skjørtet er et kult skjørt til hverdags.


Sikksakk lages med rette og vrange masker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg