mandag 13. august 2018

Biltema spikerpistol

Spikerpistol/Luftdrevet-dykkertpistol-2000019995/BufretLignendeVelbalansert, trykkluftdrevet dykkertpistol for spikring av billedrammer, lister, sokler, møbler etc. Med høy slagkraft og nesten helt uten rekyl. Varens tilgjengelighet kan ikke garanteres.


Trykkluftdrevet for festing av plast, papp, stoff m. Velbalansert og driftssikker, med stor slagkraft. Eg kjøpte meg en Biltema spikerpistol i forrige veke, har en Gebe 50l hk kompressor. Problemet er at ved spikring i stendere så klarer den å .

Jeg har inntrykk av at de er sånn tålig bra, men problemet er at går den i stykker og du krever garanti må den sendes til sverige og har hørt at det tar 1-3 . Jeg kjøpte kompressor på biltema for kr 100- og spikerpistol (dykkert) for 120- Har hatt dem nå i ca år. ENKELT OG GREIT: Spikerpistol, klar til bruk - uten slange og kompressor. Tilsvarende størrelse i trykkluft koster 270kr på biltema. Tenkte jeg skulle handle inn en spikerpistol/dykkert. Spiker handles rimelig fra Biltema, og pistolen får du rimelig fra England eller USA.


Se emne - Noen som har erfaring med spikerpistol fra. Forumets hovedside › Kammerset › Off-topicBufretLignende11. Skal bygge på litt på hytta, og skal derfor kjøpe meg spikerpistol.

Er gåen i skuldrene så jeg orker ikke spikre . Har lånt kompressor og spikerpistol av bekjente en periode nå, men jeg. Vi har testet gass, trykkluft og elektrisk. Men om man skal ha en spikerpistol kun til hjemmebruk, så tror jeg ikke at jeg ville.


Vi har også spikerpistol fra Biltema og er veldig fornøyd. Til jul tenkte jeg kanskje han skulle få spikerpistol, men er usikker på om det. Verktoy/Trykkluft/Verktoy/Spikerpistol/ . Vurderer å kjøpe meg en elektrisk spikerpistol fra Claes Ohlson den tar t-dykkert x mm. Prisen var ihvertfall lavere enn bare kompressoren på Biltema.


Lite brukt Biltema spikerpistol 50-90mm selges inkl 20stk 90mm spiker og 40stk mm spiker. Spikerpistolen gjør livet lettere for den som skal slå inn mange dykkertspiker, f. Biltema sin hann-kobling til venstre, Prestacycle sin til høyre. Bare for å kaste penger her på BilTema (Alna senter) spesiell. Kjøpte spikerpistol, sammen med kompressor og alt den uinteresserte mannen sa jeg måtte ha. Kommer til å gå for den største 1-fasa kompressoren til Biltema.


Spikerpistol til bruk på utvendig kledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg