onsdag 1. august 2018

Garasje verksted prosjekt

Kanskje noen som kan litt mer om garasje her inne. Er det noe ferdig garasje kit på 100-200kvm? Noen andre som har noen forslag hvor jeg kan skaffe garasje/verkstedhall/låve.

Så sitter her å tenker på å begynne med et garasje prosjekt. Det jeg skal bruke garasjen til er detaling, vask og verksted for bilene. Fuglestein`s garasje\verkstedinnlegg25.


LRforum › Teknisk › VerktøyforumBufretLignende21.

Men når du skal ha garasje/verksted som er 15x1 da blir jeg misunnelig! Ga kan prosjektbilen (e) stå innerst og jobbes me og så kan man . Er på utkikk etter en plass å jobbe med min prosjektbil til sommeren. Helst i Trøndelag, og ikke en alt for stor leiepris. Deretter angrep jeg prosjektet med frisk mot. VELDIG åpen for alle innspill som kan forbedre dette prosjektet enda et hakk eller to.


Separat dør til bod og verksted ifra garasje. Til info er selve taket i garasjen ca 210cm, så jekking og slikt foretar jeg i min fars verksted hvor takhøyden er meter Rekker tunge. Stengt: J-M's Garasje/Verksted - posted in Prosjekter: Så tenkte jeg skulle lage en tråd om garasjen min og de forskjellige kjøretøyene jeg har. Til hobby, lager/logistikk, prosjekt, garasje/parkering,verksted osv.


Hadde arkitekten på besøk igår, han synes det var et artig prosjekt, han kommer med skisser. Resten har han konvertert til garasje/verksted! Garasjen ble utført med flott utvendig trapp til etasje for usjenert tilgang. Kontakt oss om du også ønsker å bygge ny garasje – med eller uten verksted. Mange garasjer blir også brukt til andre formål, som regel oppbevaring, men også til verksted eller andre aktiviteter.


Saken er nemlig den: Selve garasjen må jo ha plass til minst to biler. Trappa fra garasjen fører opp i en gang, som . Vi jobber med planer om å rive seterbua på Jønnbu, og sette opp en garasje/verksted. Planene er vedtatt i kommunen, og gjeldende tegninger . Posts about Garasje/Verksted written by arepeggio. F:\Prosjekter\Sjursøya Bilverksted-garasje\Beskrivelser\200708beskrivelse kraft- og tele.


Nå skal MC garasje/verksted på plass, og det i form av en fots. Dette (pioner?) prosjektet skal det helt klart bli spennende å følge med på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg