onsdag 1. juli 2015

Dykkertpistol jula

Slitesterk med gummibelagt håndtak som gir godt grep. Leveres med vernebriller, sekskantnøkler og koffert i . Stabil og brukervennlig spikerpistol med gummibelagt skaft. Batteridrevet spikerpistol som skyter opptil spiker/min og 7stk. Noen som kanskje selges på Jula, Biltema, Clas Ohlson, Coop Bygg. Har kjøpt denne pistolen: Jula Meec+ spikerpistol for trykkluft 55-mm.


Vi har testet en slik kompakt, elektrisk dykkertpistol, som dessuten er. Jeg har en dykkertpistol fra Biltema, og den er elendig. Men var innom Jula, siden jeg bor noen minutter unna, og der hadde de tilbud på . Senco hos Jula er vel et hakk bedre enn de billigste, pris rundt.


Skal sjekke ut Senco hos Jula blant annet. Vi har testet gass, trykkluft og elektrisk. Post: Hei, er Paslode 2Proline ok greier, eller er det lignende Biltema eller Jula?


Skal du bare bruke dykkertpistol trenger du ikke stor kompressor. Jeg vrengte lommeboka og kjøpte en Senco på Jula til en tusenlapp og har . Sammenlign priser på Skrumaskin, Spikerpistolen. Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett.


Priser Prisutvikling Spesifikasjoner Omtaler Tester og artikler. Til dykkertpistol så ville jeg gått for den med størst tank minst 20l. Spikerpistol – mm – Gruppe F S200BN - Jula – Alt for hjemmefiksere til proffe Skal i hovedsak brukes til lister og panelplater.


Det jævlige med slike er at det er bortimot umulig å dra opp hvis man skal ha av listeverk uten å skade det. Jeg kjøpte for øvrig min hovedsakelig for bruk med dykkertpistol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg