torsdag 30. juli 2015

Scooter trekk biltema

Helpresenning-snoscooter-2000034049/BufretLignendeBiltema Logo. Legg en myk beskyttelse mellom presenning og scooter for å unngå riper under transport. Helpresenning Presenning Overtrekk Presenning . Har det største trekket fra biltema, tenkte jeg måtte ha det da jeg har lang scooter (Ranger), men tror jeg hadde klart meg med XL.


BufretLignendeForsterket og innsydd strikk i nedre kant. Størrelsen avhenger av hvor lang scooteren som trekket skal sitte på, er.

Generelt: hei jeg lurte på hvor man får kjøpt trekk til og ha over. Diverse spørsmål om Baotian bt49qt-11innlegg16. Hvor får jeg kjøpt ''regnfrakk'' til mopeder?


Forums › Tilbehør › Deler og utstyrBufretLignende30. FinnKrr71]De har meget bra MC-trekk på Biltema, koster ca 2kr,-. Hompetitten]Biltema trekk her også.


Stilrent og slitesterkt rattrekk i lærimitasjon. Legg en myk beskyttelse mellom presenning og scooter for å unngå riper under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg