torsdag 16. juli 2015

Håndtak terrassedør

Hjem Verktøy og jernvare Jernvare, spiker, skruer og beslag Jernvare Vridere og håndtak. BufretHer finner du et stort sortiment med dørhåndtak til innerdører og ytterdører. Vi har også beslag til innerdører og ytterdører.

Beslag for terrassedører i smijern, her kan man også få sylinder som passer. Som et resultat er håndtaket nå upraktisk kort, og må byttes. Har en skyvedør til terrasen som på bildet, men skulle gjerne tenkt meg et nytt håndtak da det er ganske slitt.


Ved å skifte ut til nye håndtak med lås, begrenser man muligheten for.

Balkongdørene leveres som standard med håndtak. Terrassedørene i PVC leveres som standard med håndtak på begge sider og et pålitelig låsesystem. Dobbel terrassedør med store vinduer og håndtak i smijern. H-balkongdør leveres 1- eller 2-fløyet med alternative brystningshøyder.


Døren har trinnløs luftestilling, som gjør at du kan låse døren i forskjellige posisjoner. Vinduene er utstyrt med håndtak i krom farge. Tilgjengelige er også hvite håndtak og mat krom. For å øke tryggheten kan man bruke håndtak med . Sånne håndtak får du tak i de fleste byggevaresjappene/der hvor dem selger dør/vindu. Det er et sånt type håndtak som man drar nedover for å lukke døren.


Er sprekken mellom dør og karm bredere oppe enn nede? Handle Sikkerhetsbalkongdør NorDan 3-Lags Tre billig, bekvemt og sikkert på nettet. Balkongdører/terrassedører i pvc med to åpningsfunksjoner drei og tilt inn.


Dørene leveres standard håndtak kun på innsiden. Jeg har en balkon dør hvor håndtaket ikke fungerer mere. Har vært vanskelig å lukke længe og nå kan den ikke lukkes.


Tror enten håndtak ska skrues fast eller . Jeg tok meg ikke bryet (tid og penger), så jeg kjøpte heller meg nye håndtak på. Når du med åpen dør slipper håndtaket kan du jo se om tappen sm skal inn i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg