tirsdag 22. november 2016

Frost la den gå

Lisa Stokke fremfører sangen La den gå fra Disney-filmen Frost foran stort publikum på Allsang. La Den Gå (Let It Go, Norwegian Language version). La det storme nå Litt frost gjør meg ingenting uansett Litt avstand gjør det meste Så .

La det storme nå, litt frost gjør meg ingenting uansett. La den gå (orig. Let It Go) er en låt fra Disneys animerte storfilm, Frost.


Sangen ble skrevet og komponert av Kristen Anderson og Lopez Robert Lopez.

Barnekorets drøm gikk i oppfyllelse, da de fikk synge La den gå i Frost-kostymer sammen med Lisa Stokke. La den gå fra filmen Frost sunget av Lisa Stokke Kom gjerne med forslag til forbedringer :) Em C G D Det glitrer hvitt over .

Produsent: Egmont Produktserie: Bøker til barn. Syng med til sangen fra Frost, La den gå. Både igår, idag og imorgen har jeg øvelse med Sivilforsvaret her i Karasjok. Og siden Jon Vegard har senvakt både tirsdag og onsdag så måtte . Lisa Stokke fremfører sangen La den gå fra Disney-filmen Frost foran stort publikum på Allsang på Grensen. Lisa Stokke performs with the song Let it go . Disney-filmen Frost skal vises i sin helhet under TIFF.


Tromsøkvinnen Lisa Stokke kommer til hjembyen for å synge megahiten La den gå . Kjøp 'Frost, la det gå, let it go' fra Norges raskeste nettbokhandel. Frost - La den gå Det glitrer hvitt over fjellet i natt, det er vakkert vintervær. I riket jeg bor alene, og som dronning står jeg her. Follow this track Follow the whole album Follow Lisa .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg