torsdag 17. november 2016

Fuglehus panduro

Fuglebrettet har vi malt i farger som lyser opp i vintermørket. Det blir en fin fargeklatt i hagen din og fuglene blir glade når de finner mat. La fuglene flytte inn i en fargeglad ettroms!

Her har vi malt med Outdoor Craft Paint som vi har blandet ut med hvitt for å få en pastelltone. SLIK GJØR DU: Mal fuglehuset med minst to strøk tavlemaling og la tørke. Sett sammen tretilbehøret og lim dem fast på huset.


Kjøp Rammer, dekorfigurer dekomateriell hos Panduro Hobby!

Fuglehus, av tre, 15xcm, høyde cm. Lag en plan for hvilke farger og tapet du ønsker å bruke. Jeg kjøpte et umalt fuglehus fra Panduro,. Fuglehusene er kjøpt fra Bergen Fengsel – her har de mange flotte. Maling til utendørsbruk ble kjøpt på Panduro lørdag morgen, og så var det . Fuglehus før/etter :) For litt sidan bestilte eg eit fuglehus hos Panduro.


Som de sikkert har skjønt er eg god kunde hos dei ;). For noen dager siden fant jeg frem et fuglehus fra Panduro, som jeg har glemt at jeg hadde:P Husker ikke hva planen var den gang.

Dette fuglehuset ble kjøpt hos Panduro, og ble malt med outdoorcolors. Sønn min var med da vi skulle henge det opp :) Han storkoste seg med . Panduro hobby har slike små hus man kan gjøre mye morsomt med… eller gjør som elevene på Raudeberg . Jeg kjøpte noen fuglehus som eldstemann og jeg skulle male. Ja, kjøper en del på Panduro selv, digger det!


Sådan så det ud da jeg købte det i Panduro. Skab-dekorer/5050-Dekorationsskeletterfigurer/505010-Tra/5/491219-Fuglehus-skanehus. Her kommer de for å lage julegaver – alt ifra fuglehus, julekrybber og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg