mandag 21. november 2016

Vaskerom ikea

Er det virkelig et ork hvis det er enkelt å gjøre? Det er egentlig ingen grunn til å frykte tøyvasken. Trikset er å få den til å føles mindre som en jobb .

Vaskerom jeg har planlagt i et nytt hus - se mer om dette vaskerommet via denne. Algot fra Ikea – smarte hyller/veggskinner/tørkestativ etc. Enkle grep kan gi deg vaskerommet du drømmer om.


Finn smarte oppbevarignsløsninger hos Ikea, Granit og Åhlens.

Planla en løsning på vaskerom med Ikea-innredning i forrige uke. Krysser fingrene for at det går bra med Ikea da. Hvor kjøper man billigst skap til matbod/vaskerom? Kommer nok til å satse på kjøkkenskap fra IKEA på vaskerommet jeg og når jeg får sullet . Tidligere hadde jeg et vaskerom som konstant var kaos. Ikea innredning til kjøkken/ vaskerom selges.


Vi pusset opp et vaskerom med enkle grep og rommet ble forvandlet fra en lite innbydende. Plastboks for oppheng, samt krok fås på IKEA. Spørsmål: Sånn benkestrykebrett - har det det på ikea?


Da vi flyttet inn var det en slags vaklevoren hvit plate av en benk og en vask. Vi kjøpte benkplate på IKEA og to nye vasker. Meningen er at du skal finne ideer til ditt eget vaskerom, slik at det kan bli mer. Torsdag suser jeg inn til IKEA å kjøper vaskeromsinnredning. De het iallefall “SORTERA” og finnes i to ulike størrelser (link til stor, link til liten).


Seksjon Hjem vaskerom dedikert produkter for vask og rengjøring av klær lagring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg