onsdag 21. desember 2016

Selvvanningskasser lage selv

Jeg begynner med å lage noen hull litt opp fra bunnen på sidene av karet. I vår laget jeg selvvanningskasser til spirene våre. Til slutt dekker jeg bunnen med selvvanningsduk (kjøpt på FK).

De holder i mange år og er rimelig enkle å lage. Målene på kassen er avhengig av hvor store plastkasser du har inni selvvanningskassen din. VIDEO: Mange hobbygartnere foretrekker å dyrke drivhusplantene sine i selvvanningskasser. Slike kasser kan nemlig passe seg selv med vann i opptil ei .

En bruker vel neppe lecakuler i selvvanningskasser? Jeg har aldri hatt noe drenering i mine utendørs selvvanningspotter, og blomstene . Vi gjør oppmerksom på at vi ikke leverer treomrammingen - denne er ment som eksempel på hva man relativt lett kan lage selv). Disse tomatplantene har bare fått tykt lag med gressklipp som gjødsel.


Halvferdig undervanningskasse eller selvvanningskasse. For kirkegårder, uten blomsterramme ved gravplass, anbefales det å lage en liten kant med. Plastkassene har selvlaget vanningssystem, som gjør at plantene har . Her kan du se hvordan jeg bygde selvvanningskassene mine.


Lag gjerne en liten topp i blomsterbeddet slik at vannet renner bort fra røttene.

Da kan det være tilstrekkelig med selvvanningskasser eller potter. Den perfekte plen kommer ikke av seg selv, men krever en innsats av deg . Jeg har selvvanningskasser og er veldig fornøyd. I år valgte jeg å bruke selvvanningskasser og tårer det ble en stor skuffelse. Selv om rett skal være rett ; jeg ser da at der er de som får det til. Har tenkt å lage meg kasser neste år dybde og bredde minst cm trekasser er . Robuste kasser som krever lite vedlikehold; Innebygget selvvanningsløsning og.


Innebygget selvvanningsløsning og 7-dagers . Verandakasser og spesielt selvvanningskasser tåler vinteren godt, men. I krukke vil plantene stagnere av seg selv og bli lavere enn de blir i bed. DIY – nye ideer til trendy interiør du kan lage selv i lyst tre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg