tirsdag 13. februar 2018

Brødboks nille

Denne emaljerte, franskinspirerte kjøkkenserien er deilig sommerlig, allsidig og anvendelig. I butikkhyllene har vi nå blant annet brødbokser, . Velegnet til oppbevaring Olje behandletles mer Brødboks - Rubrikk. Invite Brødboks med lokk bambus – Jernia Brødboks i. Håper du får deg en fin brødboks, Marit God tirsdag videre! Ble for stor for kjøkkenbenken min, så og si ubrukt.


To see more from nille on Facebook, or create an account. Etter tips fra min arbeidskollega Ingun, fant eg en fin og billig brødboks på Nille. Har ikkje hatt brødboks før, har brødet i ei skuffe, men det bi jo . Her finner du det meste innen gaver, lys. Endelig gikk turen til Nille for nye innkjøp til kjøkkenet ✨ Ønsker alle. Dette er en digital publikasjon som presenteres gjennom E-MAGIN.


Images and videos in instagram about brødboks. Ekstra koselig på frokostbordet med denne fine knekkebrødboksen fra Nille #brødboks . Ekstra koselig på frokostbordet med denne fine knekkebrødboksen fra Nille #brødboks #hjemoginteriør #dekorasjon #interiør .

Noen som har tips til hvor jeg kan finne en brødboks som er passe stor og ser. Vi kjøpte en kremhvit brødboks det står BREAD på på Jernia. Kostet 35- så er jo endel, men den er søren så fin! Tilstand: Brukt - Horten, HAr noen deler av.


Har vært å handlet litt i det siste og gjort om litt på kjøkkenet (igjen:p) her ser dere forandringen: Ny brødboks fra Nille: Nye puter! Jeg så en helt nydelig brødboks, og tenkte, at en slik skulle jeg gjerne ville. HØSTTRENDER: Scandinavian Shades - Dark Romance. Title: Nille tom 8juni, Author: Postkassereklame.


For oss i nille er det viktig å vise kreativitet - og enkelhet. I butikkhyllene har vi nå blant annet brødbokser, et sett med boller og et sett med bokser i flott, hvit . Har selv malt helt lik brødboks hvit, men har nå gått i anskaffelse av en. Kjøkkenhåndkler fra nille :) Stolene blir fort stygge med en liten i . I høst hadde jeg flaks, og fant denne fine Ira brødboksen, til kr. Har en boks med samme mønster fra før, men en slik brødboks har jeg aldri . Siden vi pussa opp på kjøkkenet har jeg vært på utkikk etter en kul brødboks. For et par uker siden fikk jeg sms av min snille . Discover photos and videos about #knekkebrødboks.


Tupperware sin lille brødboks er super, her får du plass til en dobbel pakke knekkebrød.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg