onsdag 14. februar 2018

Glemt skjermlås samsung

Slik kommer du deg inn igjen, enten du har iPhone, Android eller Windows Phone. Konto, pålogging og problemer med skjermlåsBufretLignendeHvis du fortsatt ikke klarer å tilbakestille skjermlåsen, kan du vurdere å tilbakesti. Etter at du har prøvd flere ganger å låse opp enheten din, ser du Glemt .

Hei mista nettopp mobilen min så måtte ta i bruk den gamle som er en samsung med slik telefonpassord for å låse alt av melding, bilder osv. Samsung Galaxy S- For mange mønsterforsøk. Samsung passordgjenoppretting for smarttelefoner og bærbare.


BufretMens du velger Glemt passor vil du bli bedt om å oppgi regningen.

Vi bruker en skjermlås eller et passord for å sikre vår telefon. Bonsoir, j'ai un samsung Galaxy Alpha, je connais mon code pin mais mon . Logg deg inn eller opprett en konto for å se mer fra Samsung Norge på Facebook. Hei, jeg har en samsung galaxy ssom jeg har kjøpt med djuice abonoment, men over natten så har jeg glemt skjermlås pin-koden min, What to do? To-tre minutter etter at det var opprettet var det allerede glemt.


Hei, En kompis hadde forleden dag det gøy med å taste feil passord på min Samsung Galaxy S og den låste seg. Jeg har skrudd av SIMkort-koden, så det er skjermlåsen som tuller og. How to fix Samsung Galaxy SI95while I forgot the Password or Security Pin or.

Overfør informasjon til din nye Galaxy smarttelefon med Samsung Smart Switch . Fone - Samsung Galaxy Sskjerm lås fjerning. Husk på at innholdet på telefonen må regnes som tapt dersom du glemmer passordet ditt. Jeg har nylig fått tak i en Samsung Galaxy SII,GT-191sim har virket som. Det er så lenge siden sist jeg var her at jeg har glemt hvordan jeg . I tilfelle du glemte Android passord og er på utkikk etter måter å gjenopprette det.


LG, Sony, Samsung, Lenovo, HTC, Motorolla og mange andre. Alt du trenger å gjøre er å bekrefte hvis enheten har en skjermlås eller ikke. Dette omtales som enkelt sammenlignet med tilsvarende innbruddsforsøk på andre telefoner. Både Apple og Samsung har for eksempel nylig . Samsung Galaxy Sskal droppe hodetelefoninngangen.


Samsung følger visstnok etter Apple med sin neste toppmodell. Hvis du har glemt PIN-koden for skjermlåsen, passordet eller mønsteret, er det mulig du kan tilbakestille det ved å bruke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg