fredag 13. mars 2015

Folksam mina sidor

Här kan du även göra omplaceringar av dina fonder. För att logga in på Mina sidor använder du din E-legitimation, mobilt . Du kan välja att logga in med antingen e-legitimation eller personnummer och lösenord. Mina sidor innehåller en sammanställning över ditt sparande och dina försäkringar hos Folksam.


På Mina sidor finns en sammanställning över ditt sparande och dina försäkringar samt den tjänstepension du har hos oss. Folksam försäkrar varannan svensk, vartannat hem och var femte bil i Sverige.

Kontakta oss Logga in på Mina sidor Anmäl en skada Beställ resebevis Beställ . Tjänar jag någonting på att samla mina försäkringar hos Folksam? Se dina val; Välja förvaltare; Flytta intjänat . Mina sidor på Folksam har alltså stängt på natten. Jag vill kolla min försäkring, inte spela på Svenska Spel.


Vi samarbetar med Folksam gällande hemförsäkring Bas för hyresrätter. Du kan se uppgifter om din försäkring under Logga in – Mina sidor. Du kan följa ditt sparande via Logga in – Mina sidor på folksam.

Feedback i appen Positiv feedback Folksam inloggat läge Mina Sidor Köra Säkert Hur fungerar Folksam Köra Säkert? Du får rabatter om du samlar dina övriga försäkringar hos Folksam. När Folksam köpte i Swedbank gjorde de den bästa affären i svensk försäkringshistoria.


Här finner du lediga lägenheter hos Folksam Fastigheter. Lägenhetsbeståndet hos Folksam uppgår till cirka 2hyresrätter. Du direktsparar idag i Folksamfonder och kan göra dina fondaffärer antingen via Mina sidor på folksam.


Hos Folksam kan du teckna följande medlemsförsäkringar. Läs mer om hemförsäkring hos Folksam (extern sida) .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg