mandag 30. mars 2015

Biltema bilrampe

Av kraftig plastmateriale med forsterket konstruksjon. Riflet friksjonsoverflate for høy sikkerhet. For lasting av motorsykkel, ATV eller lignende på f. Jeg er i behov av en rampe å kjøpe fronten opp å for å komme til under bilen for oljeskift, mv. Biltema/Torshovs oppkjøringsrampe - posted in Serie ForuHeiHar. Bilrampe fra biltema - posted in Teknisk: 387Noen som har erfaringer med denne bilrampen fra biltema?


Biltema oppkjøringsramper - Annet bilrelatertinnlegg13. Bilrampe fra biltema - Skrevet af Aries - BilGalleri. Forum › Generel diskussionBufretLignendeOversett denne siden14. Bilrampe Biltema Brukt engang Selges grunnet bodrydding. Ny pris i butikk er 39-(par) 19- pr stk.


Tilbuddet kan købes i Biltema til 1NOK. Da har jeg testet hyrdaulisk bilrampe fra biltema:. Jeg har bruker Biltema's bilrampe for enkle oppgaver under bilen. Jeg har og disse fra Biltema, men de er marginalt dimensjonert for fronten .

Bilrampe x Biltema, Hej jeg har disse to Bilramper købt i Biltema til 16- Stykket. Får stikke på Biltema i morgen og kjøpe noen bukker. L 84cm, B 32cm, H26cm - Paradis, Kjøpt på biltema. Lepsøy, stk bilrampe fra biltema kr 20-.


Verkty og maskiner - Hydraulisk bilrampe fra Biltema. Posted in Verkty og maskiner: Har i mange r klart meg med sm mobile oppkjrings ramper . Det verkar vara ett smidigt alternativ till .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg