mandag 16. juli 2018

Epoxy biltema

Halvblank, vannbasert 2-komponent epoksymaling (base og herder), beregnet for maling av betonggulv innendørs, der det kreves en maling med god kjemisk . Bygg › Kjemikalier › EpoksylimBufretLignendeHurtigherdende 2-komponent epoksy for sterk sammenføyning av de fleste materialer. Tokomponent epoksylim som fuger, fyller, fester og reparerer. Gir svært sterke fuger for de fleste materialer så som plast, metall, glass, keramikk, tre, stein, . Verken krymper eller ruster og krever ikke verktøy. Lamineringsepoksyen kan brukes sammen med vevd glassfiber (roving), karbonfibervev og kevlarduk for reparasjoner av båter, surfebrett, biler m. Har lagt epoxy gulv i garasjen her, handla fra Biltema og den fungerte supert. Spørsmål til de som vet, det står max strøk på spannet, vil det . Bygg/Maling-og-Fuging/Maling-innendors/Gulvmaling-tokomponent1/ Noen som har . Fungerer sand i epoxy bra som sklisikring, eller er det andre anbefalinger?


Jeg ser både jula og biltema selger gulvmaling til betong. Er vel ingenting som er råere enn hvitt epoxy gulv? Jeg tror det ikke er fuktsperre under gulvet, så da blir. Jeg har brukt både proff-epoxymaling og Biltema-epoxymaling. Naboen brukte Biltemas epoxymaling, og jeg ser ikke forskjell på hans og . Jeg støper ikke selv, men min far bruker Biltema polyester og epoxy til former iallefall, og er godt fornøy jeg tror han bruker det på deler som . West System epoxy/ Biltemas laminerings epoxy - posted in Båtforumet: Jeg fikk tips om å kjøpe Biltemas lamineringsepoxy her en dag til mitt . Mer eller mindre alt er nå grunnet med Biltema epoxy primer, og motorrom og noen andre steder har jeg brukt Biltema grå 2-komp maling.


Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/Epoksyprimer-2000023393/ for noen . Kan man bruke biltemas epoxy til å forsegle hjemmelagde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg