torsdag 12. juli 2018

Kalkgrå

LADY 103Kalkgrå er en lun og behagelig gråbeige tone. I kombinasjon med 103Kalk og 102Sober er den uslåelig! Det var LADY 103Kalkgrå som gikk av med seieren!

Det forstår vi godt da denne har en nydelig varm gråaktig tone. Det er en myte at de såkalte greige tonene passer til alt; for en greige farge skinner først når alle detaljer, som fargen . Kalkgrå er en varm gråfarge, siden den har rødt og gult i seg. NCS-koden til kalkgrå sier at den ikke kan være grønn, siden den består av .

Kalkgrå En lun og behagelig gråbeige tone, kanskje sesongens største farge fra Lady. I kombinasjon med 103Kalk og 102Sober . Veggene er malt i Kalkgrå fra Jotun, og gjør det store rommet intimt og hyggelig. Nattbordlampen er Ilse Crawfords w084tfra Wästberg. Her ser du den fine fargen LADY Pure Color 103Kalkgrå.


KALKFARGE: Fargesjef og trendanalytiker hos Jotun Lisbeth Larsen vil anbefale en kombinasjon av kalk og kalkgrå for deg som skal selge . Fargekode: Jotun Kalkgrå 29Y30R, kaffe og krem. Hvilken hvitfarge passer godt til Kalkgrå ev? Paneltaket og taklister males i hvit takmaling, men gulvlister blir kjøpt ferdigmalte så vet ikke hvilken hvitfarge det er.

Jeg har forelsket meg i fargen Kalkgrå og vil gjerne bruke denne på en kontrastvegg. Spørsmålet mitt da er hva som passer med Kalkgrå og Bomull? Kalkgrå (10342) er litt mørkere, men også flott. Og enda mørkere Sober (10249) er en helt ny gråfarge jeg liker veldig godt. Jeg sier meg godt fornøyd og uansett så skal denne fargen holde en god stund.


LADY Mineral 103Kalkgrå Lady Balance matt 71Minty Breeze - Krediteres: Jotun VEGG: LADY MINERALS 106WASHED LINEN les petites emplettes . AneLvegg: LADY interior finish siLkemAtt 50fabrikk. List: LADY supreme finish hALvbLAnk 99klassisk hvit. Jeg har funnet ut at komplimentærfargene til Sober er blandt annet to farger som heter Kalkgrå og Kalk, VELDIG fine begge to! En av våra mest populära grå kulörer är LADY 103Kalkgrå. Det kan vi lätt förstå då detta är en härlig varm gråton.


Elegante stabelbaer stoler fra Atrium i kalkgrå pulverlakkert aluminium. De stolene kan gjerne kombineres med Roma bord i ulike størrelser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg