onsdag 7. oktober 2015

Billig dreiebenk

Nova 632BV dreiebenk, utstyrt med mm chuck. CNC Dreiebenk HAAS SLT 20mod pent brukt. Hei, jeg lurte på hvor jeg burde kjøpe dreiebenk til hobbybruk, helst så billig som mulig ? BufretLignendeHvis du bruker en vanlig boremaskin som motor, kan du skaffe deg en rimelig dreiebenk som du kan bruke til mange småarbeider, også kopidreiing.


Aldri brukt av meg pga feil størrelse, brukt få . Vurderer å kjøpe dreiebenk selv, og har sett litt på Axminster sine.

Ulempen med å prøve seg på en billig maskin er jo at man mister . Vi leverer dreiebenker i alle størrelser. Er du ute etter en liten dreiebenk til garasjen, eller trenger du en femtitonns dreiebenk? Men synest 60er billig for en pressisjons maskin som en dreiebenk er,så eg er litt tvilende til kvaliteten.


Tror eg ville sett og tatt på en slik før . Forskjellen på billig og dyr maskin går mye på ting som f. Vurderte dreiebenk og fres av dette merket, men ble ikke at jeg gikk for det. I mange tilfeller tror jeg at en brukt benk i industrikvalitet er et minst like godt valg som en slik billig hobbybenk. Med tålmodighet + litt flaks går det an å finne .

Sortering: Relevanse, Navn (A til Å), Navn (Å til A). Har lurt litt på å investere i en dreiebenk, men har aldri vært borti dette før. Jeg ønsker meg en dreiebenk til diverse småtteri i verkstedet. Har selvfølgelig sett på Sieg sin Cog denne ser jo veldig grei ut til 60kr. Hva skal man se etter om man skal kjøpe en dreiebenk for enkel hobby bruk?


TOS - manuelle dreiebenker fra Kaspo Maskin. Trens - manuelle dreiebenker fra Kaspo Maskin. Vi leverer cnc maskiner, dreiebenker, fresemaskiner, universal robots, metallsager, presser, slipemaskiner, platebearbeidingsmaskiner, gjengearmer, og mye . Cer en relativt billig, men veldig brukbar dreiebenk . Det er mange grunner til at å investere i en dyr, høykvalitets tre dreiebenk er en god idea.


There er en rekke fordeler ved å flytte opp i pris og . Denne gangen trengte vi et arbeidsbord til et par tunge maskiner - dreiebenk og fres - som veier 80-kilo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg