torsdag 29. oktober 2015

Hvitolje ikea benkeplate

Kjøkkenet i den gamle leiligheten hadde benkeplate i bøk fra IKEA . IKEA, men neste gang jeg flytter har jeg kanskje lyst på. Benkeplatene våre er testet for å tåle flere års bruk, og fås i en rekke ulike stiler og materialer.

Du kan velge en benkeplate i standardlengde, som vist her, eller . IKEA-krakkane har også fått seg eit strøk kvitmaling. Mange lurer på hvordan jeg har hvitoljet eikebordet mitt så her kommer. Så brukte jeg Merke Woca m/hvitolje, står til kjøkkenbenk på, har den .

For noen uker siden skulle jeg olje benkeplatene våre som er av eik. De skulle være hvitoljet eik akkurat som gulvet vårt er. De som foretrekker benkeplater i tre, velger gjerne hvitoljet eik. Benkeplaten er heltre eik fra Ikea som vi har hvitoljet.


Gulvet er hvitmattlakket eik fra gulvnett. HER kan du se flere bilder fra kjøkkenet vårt. Hva slags erfaringer har dere med IKEA heltre benkeplater, er det mulig å få dem atskillig glattere ved å. Kjøkken fra Ikea, hvitoljet benkeplate i bøk, blandebatteri fra Maxbo.


Jeg vil anbefale en hvit olje på lyse treslag.

IKEA benkeplate i heltre eik, beiset med Liberon Spritbeis og oljet med Finishing. Benkeplaten har vi jobbet en del med og nå er den matt og fin i fargen samtidig som at den. Ubehandlet eik som er pusset, hvitoljet og oljet med voksen.


Det er ihvertfall eneste front på IKEA med helt høyglans hvit farge:-). Klikks lesere tipser om hvordan du bør behandle benkeplaten på kjøkkenet. Laminat kan være det aller billigste, fra under tre hundrelapper for en standard benkeplate på Ikea eller hos byggevarehuset, til priser på flere . Etter en pris vs kvalitets-analyse landet vi på kjøkken fra IKEA. Men vi landet på hvitoljet poppelfinér som går nesten i ett med benkeplaten i . Ethvert kjøkken bør ha en god benkeplate.


Benkeplater, det være seg i tre, betong eller granitt, krever hver for seg behandling for å beholde. Heltre benkeplater er et levende materiale og er, i dobbelt forstan et naturlig valg for mange. Vi har alle kjente kjøkkenmerker, bortsett fra Ikea, som kunder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg