tirsdag 13. oktober 2015

Blink hus aurdal blogg

Aurdal er en av Blink Hus sine bestselgende hus. Det er lett å forstå at mange har valgt akkurat dette huset. Eller noen som holder på, kanskje har en nettside eller blogg med lignende dette huset? Aurdal - Det er lett å forstå at mange har valgt akkurat dette huset.


Blink Hus skal være den boligprodusenten i Norge det er enklest å. Ta en titt på noen av husene vi kan sette opp for deg. Siden jeg jobber til daglig med å selge Blink Hus, må jeg jo reklamere litt innimellom :-) Jeg tenkte jeg skulle ta for meg Blink Hus type Aurdal, vårt mest populære hus. Som dere som er faste lesere av bloggen min vet, så har vi planer om å. Snekkerlaget fra XL-bygg som skal sette opp Blinkhuset vårt, Aurdal.


Huset er helt nytt og er av samme type som vi har vurdert å bygge (Aurdal fra Blink Hus). Cathrine og Stig har bygget både hus og hytte med Blink Hus tidligere. Blink Hus Aurdal er en av våre bestselgere, se lenke til Aurdal på Blink. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, hilsen er overbrakt ;-).


Ja det er Blink hus og Aurdal høres kjent ut selv om jeg ikke kan bekrefte . Images from Blink Hus Bolig - drømmehjem on instagram. På bloggen vår har vi skrevet om dette lekre Skien-huset. Det settes opp et Aurdal-hus mellom Horten og Holmestrand , og vi synes det er så fint å få følge prosessen til . Bli inspirert av lekre uterom ved å lese bloggen vår - link i info.


Det settes opp et Aurdal-hus mellom Horten og Holmestrand , og vi synes det er så fint å få følge. Om du ikke har sett Blink-husene anbefaler jeg deg å ta en titt på. På bloggen min vil jeg dele inspirasjon, interiør, tanker, meninger, min . Når tomtekjøpet var i boks, begynte vi å lete etter Huset!


LillesandHus, et par fra Blå Bolig, Aurdal fra Blink Hus og K1hos Sagabo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg