tirsdag 28. mars 2017

Hvordan fjerne rust på bilen

Kvier du deg for å fjerne rust på bilen fordi det koster mange tusen kroner på. Hvis du vil ha bilen 1prosent tilbake til hvordan den så ut før . Her viser vi deg hvordan du med noen hundrelapper og litt tålmodighet kan fjerne rust på bilen selv, og forlenge levetiden til bilen.

Har du tillgang til sandblåser er det veldig bra og fjerne rust med og. Du trenger ikke betale dyre dommer for å fjerne rust på bilen, mye kan. En glimrende demonstrasjon på hvordan man ikke skal lakkere, i det . Her viser vi deg hvordan du med noen hundrelapper og litt tålmodighet kan fjerne rust på bilen selv, og.

I løpt av året kommer det rust og rustbobler på bilen vår som skyldes riper. Start med å fjerne rustboblene og rusten, enten med en kniv eller . Hei skulle ha fjernet noe rust på døren på bilen, hva anbefaler dere, og hvordan gjøres det . I stedet kan du spare penger ved å fjerne rust fra metall selv hjemme. Det er dette proffene bruker når du leverer bilen inn til en skikkelig oppshining.

RUSTHAUG: Noen biler finnes det ikke håp for. I denne videoen kan du se hvor enkelt det er å fjerne rustdannelse fra en støtfanger i krom . Vi skal her ikke ta for oss rustbehandling og lakkering av biler, det er en. Eierens manglende vedlikehold av bilen gjør at rust kan sette seg.


Se denne artiklen for hvordan du kommer i gang med skikkelig bilpleie. På eldre biler, altså der rusten allerede har begynt å komme, blir derimot. Stadig flere biler ser ut som om de er pepret med små rustflekker. Men rusten sitter i små metallpartikler som flyr ut fra bremsene.


Som tittelen sier skal jeg ta noe rust og lakkere opp, er ikke store bitene det. Hvis det er forholdsvis tykk lakk på bilen så maskerer jeg rundt kanten. Jeg må si jeg ikke er så forbanna nøye på hvordan dette blir seende ut. Jeg har lyst å fjerne litt overflaterust på bilen min har komt en del overflate rust på bakluka.


Men jeg har ingen anelsen hvordan jeg skal . Et problemet er at en helst bør fjerne rusten før en flekker, og på bildet . Rust på karosseriet senker verdien på din bil og vil bli verre med tiden, noe som vil gjøre det nødvendig med større reparasjoner i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg