onsdag 29. mars 2017

Microtemp termostat klikker

I de andre rommene som har samme type termostat, klikker det en gang,. Har slått av hele microtemp nå og skal ringe elektrikeren i morgen. I går hørte jeg en merkelig lyd fra termostaten til varmekablene på badet. Det kom en serie raske klikkelyder etter hverandre, så stoppet det o. Jeg har en Microtemp termostat som ikke fungerer helt riktig her.


Er du heldig, er det termostaten som ikke virker.

Men det kan være mange grunner til at kablene ikke fungerer, sier Sørensen. Har en Microtemp analog termostat som er defekt. Men lyset er svakere enn de andre i huset og gulvet blir ikke varmt. Tipper du har en micromatic microtemp termostat.


Termostater er full av elektronikk, bare å få byttet det hele og føler i gulv hvis du har det. Micro Matic termostat beregnet for montering i veggboks eller direkte på vegg. Microtemp er en elektronisk termostatserie for montering i standard veggboks . Elektriker Jeg har en termostat som driver og klikker nesten hele tiden til gulv. Elektriker Har en microtemp termostat på badet mitt på Lund Den klikker i ett sett . Termostaten, som er av typen Microtemp, lyser som vanlig og når man justerer temperaturen på denne hører man det vanlig klikket, men det . Microtemp termostat begynte å klikke for en stund siden mens varmekabler fungerte av og til. Nå er det kun lys på termostatet og varmekabler . Jeg har en MTC 1991H termostat i badet som klikker hele tiden (slår seg av og på).


Har du noen tips om termostater/regulatorer for varmekabel som ikke klikker så fælt? Microtemp og Microreg; jeg tror de kommer . Både varmeovn og termostat er dobbeltisolert (IP24) og kan brukes i. MPSinngår i Microtemp sentralstyring og gir deg markedetes mest . Har du noen tips om termostater/regulatorer for varmekabel som ikke klikker så fælt? Microtemp og Microreg; jeg tror de . Klikker her for se mer av v rt utvalg, 1+, Page Rank ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg