torsdag 21. desember 2017

Vin europris

Hetvin-gjær, gjær-næring, gjærstopp og turbogjær. Her finner du det meste du trenger til din private vinproduksjon. I ettertid har jeg også kjøpt en gjæringsbøtte på bryggeland på 30liter til jeg skal begynne å lage vin av bær.

Det er egentli ikke så gale smak, men vist du er vant til å drikke sprit osv. Brygge/sette vin, nybegynnerinnlegg21. Ja da har jeg investert i vinsett fra europris!


Kos dere med pol vin til over 1kr literen!

Hei jeg har lagt en europris fersken vin i disse dager. Test av Europris sine turbogjær, interesse? Hvordan lage egen vin eller Cider - Mat og drikke - Diskusjon. BufretLignendeAlle produkter kan kjøpes hos EUROPRIS, din nærmeste butikk finner du på.


Haaland AS, Spesialister på krydder, vin, øl, brygging, vinlegging, . I så fall hvilket og hvordan var smak i forhold til en vanlig vin du. Det finnes mange forskjellige butikker som tilbyr utstyr, men personlig har jeg stort sett funnet det jeg trenger hos Europris. En enkel utstyrsliste av ting du trenger . KristianEnes: Eg har lagt ein del vin, og har klart å komme opp i ca 17- Eg lager stort sett hurtig vin av merket saga, kjøpt hos europris.

Når det gjelder kvaliteten på disse vinsettene gir de etter min mening utrolig dårlig vin. Jeg har prøvd flere vinsett fra europris. Settet inneholder alt en trenger for å lage vin selv, du tilsetter kun vann og sukker.


Alle produkter kan kjøpes hos EUROPRIS, din nærmeste butikk finner du på . Anbefaler alle å kjøpe vinsett på europris hvis de skal brygge egen vin. Settet koster ca 3kr, og da får du alt du trenger. Europris selger bioetanol til femti kroner flasken. Det er kjent fra før at vi har hatt både vin og brennevin her i landet som har ført til død for folk, . Hei innimelom all ølbryggigen får en jo avogtil lyst til å sette litt vin.


Så jeg fant ut at det var smartere å brygge vin selv! Gjær og vinutstyr får du kjøpt på Mye Moro,. Rør ut tørrgjæren i litt lunket vann og tilsett bærmassen . Jeg vet ikke hva dine venner liker, men jeg kan anbefale en frisk og forholdshvis søt vin. Europris har et bra utvalg av essens baserte viner, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg