fredag 20. april 2018

Renoveringsduk erfaring

Vi har strie overalt, men nå vil jeg ha tapet! Hva er enklest, sånn duk, eller helsparkle? Renoveringsduk/veggfornyer - mesteparten jeg har lest om dette er negative erfaringer. Jeg har aldri pusset opp før og lurer på om noen har erfaring med renoveringsduker.


Har en type strietapet over gips i min leil. Min erfaring med veggfornyer er utelukkende dårlig, det fungerte ikke. I stedet for å helsparkle så kan du bruke noe som heter renoveringsduk.

Har hört av mig på till olika färghandlare för att fråga om Duro easy cover. Vissa har inte haft dem, utan kör med konkret renoveringsduk istället. Leste at det fantes noe som het renoveringsduk/veggfornyer, har noen erfaringer med det?


Har hørt man kan kjøpe renoveringsduk så det blir jevnt? Male, pusse og sparkle: Mange produkter gjør jobben selv, for eksempel renoveringsduk som du limer over gammel tapet . Når den mønstrede glassfiberstrien føles utdatert, er veien kortere enn du tror til en slett og glatt vegg. Ska tapetsera och funderar på att använda renoveringsduk istället för att spackla och stå och djävlas med slipning och damm. Vi ønsker å få en glatte overflater i vår nye tomannsbolig på Lun Kristiansand.


Store deler av stuen har malt glassfiberstrie. Vår erfaring er også at mønsterrapporten hos billigtapetene er mer unøyaktige, slik at mønsteret ikke treffer riktig på tapethøydene. Har du erfaring med denne eller andre lignende produkter? Vi har testet Fiberfix, epoxytapen som holder der selv . Alternativt legge på en såkalt renoveringsduk (tror det heter det) som. Jeg lurer på om jeg rett og slett skal fjerne tapeten med en tapetfjerner.


Har hørt at dette skal være forholdsvis enkelt. Ligger veldig behagelig i hånden, lavt lydnivå og fungerer godt i både tre som gips og lettbetong oppsummerte . Tapet Nyans Cover m Ger släta underlag för tapetsering och målning- snabbt och enkelt. Ett bra alternativ till bredspackling på ojämna ytor.


Vi skal også legge litt renoveringsduk og male.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg