mandag 30. april 2018

Ut av mitt hjerte krus

Historien er at Guri allerede for mange år siden hadde en designer drøm og skolerte seg både innenfor formgivning og design. Guri Schanke har jo lansert sin egen kolleksjon med krus som heter ut av mitt hjerte.

Guri Schanke Ut av mitt hjerte Krus Roser 0. Nicolas Vahè Krus to og m lokk og sugerør a.

ELSKER de nye Guri Schanke Ut av mitt hjerte krusene våres. Men hun har designet noen flotte krus, akkurat etter min egen smak. Nå har hun laget tre vakre kopper som heter Ut av mitt hjerte som hun. Hun blomstrer med et vakkert krus i hånden, iført gulltopp og hvit . Guri Schanke Ut av mitt hjerte krus L. Pending Request Requested Unfollow Following . Da kommer nemlig Guri Schanke, den kjente skuespilleren og revyartisten til vår butikk for å signere sin egendesignede serie med krus kalt Ut av mitt Hjerte.


Serien heter Ut av mitt hjerte, for det er nettopp det de er. Guri Schanke har designet tre forskjellige krus som har fått navnet Ut av mitt hjerte. Blomsterbutikk #interiordesign #gurischanke #utavmitthjerte #krus #kaffe. Her er liste over butikker hvor du får kjøpt koppene mine - Ut av mitt. Du kan kjøpe krus pappa hjerte hos Kremmerhuset Ting Sånt Aker Brygge.


Du kan kjøpe ut fra mitt hjerte (cd) hos Platekompaniet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg