onsdag 18. april 2018

Skruer m8

Helgjenget skrue med sekskanthode i samsvar med DIN 933. Skruene som følger med til festet er enten for lange, eller for korte. Mskruer i lengde eller 30mm, 30mm er litt . Dersom jeg skal skru en M8-bolt med mutter bruker jeg da en 8mm fastnøkkel, eller?


Dette burde jeg vel strengt tatt visst fra før, men ikke filler'n . Kapittel – Unbrako-skruer med innvendig sekskant.

Vi sender ordren din samme dag som du bestiller! M- Stålbolte - Bolte, skiver møtrikker - Værktøj - thansen.

De fleste byggprosjekter krever at du har tilgang på skruer og/eller spiker. Riktig spiker og skrue til riktig bruk er viktig og hos Byggmax finner du et stort utvalg . Rustfrie klammer med stk medfølgende skruer i henhold til 316L. Tilslutningsgjenge kombinert med Meller Mgjenge.


MASKINERTE ALUMINIUMS SKRUER MLENGDE 25M. Sjekk også vår guide til fester og skruer. Angi ønsket lengde på bolter Hode umbrako hode. Anngi ønsket lengde på bolter kr stykk. Sammenkobling gjøres med medfølgende Mskruer med tilhørende spesialmuttere.


Før montering bør alle deler kontrolleres for eventuelle skader eller . Jeg har et sett Cerapuck som jeg nå skal prøve på mine Montana høyttalere. Føttene til Montanaene er i stål, med gjenger på mm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg