onsdag 13. mai 2015

Sotespray bilxtra

Var ute for at sotespray fra BilXtra er UMULIG å få bort. Har sett nå i ettertid noe jeg mener var sotespray remover. Soting av lykter - Bilpleie, dekk og styling - Diskusjon.

Motor, trafikk og maritimt › Bil › Bilpleie, dekk og stylingBufretLignende7. Du får kjøpt sotespray på Bilxtra i hvert fall, burde vel fungere bra nok. Sote baklykter på golf - Bilpleie, dekk og stylinginnlegg30.


Sotfilm vs Sotespray - ¤¤ BILSTEREOFORUMET ¤¤ - Bilstereoforumet.

of - Sote spray - posted in Annet bilrelatert: Har sånn rullgardin, men den går jo ikke. Har sote-spray fra Bilxtra på baklyktene mine. Mopedportalen › Kjøretøy › Moped › Generelt16. Generelt: bilxtra opg torsov bilrekvisita har det her i oslo.


Sotespray - fikse bilen selv, det er enklere enn du tror og sparer deg også tusenvis av kroner for å. Rødsotnings spray får man også på BilXtra og Torshov? Jeg kjøpte sotespray fjerner på bilextra, men har ikke testet det ennå. Jeg kjøpte sotespray til lykter på Bsbildeler.


Vanskelig å legge på film på grunn av alle kurvene, men det er mulig å få tak i sotespray.

Tror det finnes på BilXtra eller lignende. Må lakkere de sjøl med rød sotespray:) selger det på bilxtra og lignende butikker. Sotespray - posted in Mondeo: Noen som har prøvd sotespray på.


Hadde sotesprayfjerner som bilextra selger. Kjøp transparent sote spray hos feks mekonomen eller bilextra. Du får kjøpt slik sote spray i forskjellige farger mener jeg. Torshov Bilrekvisita, Biltema, Mekonomen, Bilxtra, Meca, lurer på hvor alle handler . BilExtra (sotespray i raud-farge) eller skal man bruke nøke anna?


Viss du skal få det blanda i klarlakken, må du vel . Sotespray krever en erfaren lakkerer eller lignende for å bli pent ,anbefales ikke på. Da skal jeg sjekke bilxtra ihvertfall, for 3m sotefilm. Sotespray funker som f, jeg pleier hvertfall å ta våtslip papir (2000) å pusse de litt.


Så får du kjøpt sote spray til lykter på forskjellige bil rekvisit butikker. Du kan jo alltids kjøpe sotespray på bilextra eller biltema da biggrin. Du får jo den transparente sprayen på torshov/bilextra til lykter, men er .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg