torsdag 4. februar 2016

Tekstilrens biltema

Løser raskt opp og fjerner fett og inngrodd smuss, matrester og andre vanskelige flekker på tekstiler. Tekstilrens Rengjøringsmiddel Kalesjerengjøring Kalesjerens Båtkalesje Sprayhoods Båttilbehør. Tekstilrens kan brukes på alle tekstiloverflater i bilen.


Rist flasken, spray skum på tekstiler og børst grundig. Hvilken tekstilrens kan brukes for å rense interiøret så godt som overhodet mulig, og for å lukte godt. Ellers har Biltema et glimrende produkt på flaske,til 490. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en sprayboks med tekstilrens til bilsetene og fendertrekk til båten når jeg likevel kjørte forbi Biltema. Tilbudet kan kjøps på Biltema til 8NOK.


Det er ikke uten grunn at Biltema har merket dette alternativet som egnet for proffene. Her bør du fram med hanskene, for denne er tydelig . Du kan kjøpe sånn skumspray da, de har en billig på biltema, tror den heter interiørrens, tekstilrens eller noe . Har gode erfaringer med deres tekstilrens etc. De aanbieding kan gekocht worden in Biltema aan 7DKK.


På gulvteppet brukte jeg en gul Biltema børste. Denne er ganske stiv så jeg synes den er fin å skrubbe gulvteppe . Selges ferdig pruta til 10kroner fordi den nok trenger en liten rens.

Man får kjøpt billig tekstilrens på Biltema) Må hentes. Skumrensen til Biltema er faktisk bra (tru det eller ei). Ble Shell tekstilrens på meg i denne omgang ;).


Jeg har god erfaring med å bruke en våt/tørr støvsuger fra Biltema, . Tekstilrens Fall - Norge med telefonnummer, adresse og kart. Motta ditt søk Tekstilrens Fall gratis på SMS. Biltema tekstilrens på sprayboks og gnukk med papir eller klut, gjenta til. Meguiars carpet cleaner eller annen såpe.


Har prøvd tekstil rens, men det går bare ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg