fredag 7. juli 2017

Netting jula

Vedlikeholdsfri netting for deg som vil bygge gjerder, espalierer, kompostbeholdere m. Hos oss finner du alt for hjemmefiksere til proffe i de kategoriene våre. Fleksibelt nett med elastisk Ømm-tråd i ytterkant. Valgt variant: L2xBm, L5xBm 19-.


Hjelper deg å holde orden på ting og tang! Valgt variant: mm/L10xHm, mm/L10xHm 79 mm/L10xHm 17- . Perfekt til hageområder, pussing av fasade, binding ved gulvvarmelegging . Problemet er at jeg har valgt en flettet netting fra jula som dachsen min, bare etter et kvarter i hundegården, fant ut var veldig lett å dra i slik at . Dei har også netting på Jula med x mm. Egentlig er den kanskje litt meir egna til burbygging. Lagde også en port av enkel treverk, også med netting.


Jeg ser av andre innlegg her at nettinggjerdene fra Biltema ikke nær noe særlig tess. Men er det noen som kjenner til de fra Jula? Jeg har påler på meter fra felleskjøpet og Cintoflex netting gjerde. Jula (Svensk firma) har stort utvalg av både bra og billig netting og gjerder.


Så jeg kommer til å kjøpe netting der siden jeg har planer om å . Nettingen var kjøpt på Jula som er pappas favorittbutikk, begynner å skjønne hvorfor, og den ble behandlet på begge sider med hvit lakk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg