torsdag 21. september 2017

Gapahuk telt xxl

Hendig, sammenleggbar gapahuk i polyester med 20mm vannsøyle. Backpacker er enkel å montere, og egner seg like godt til å skjerme mot sol som mot . Gapahuken har god plass for to personer med bagasje.

Nordmarka gapahuk gir en suveren leir i kombinasjon med telt. Gapahuk som gir god ly for en eller flere personer. Kan enkelt reguleres med barduner eller pluggfester.


Kan benyttes som overseil i inngangspartiet på teltet.

Her finner du et stort og gjennomtenkt utvalg av telt fra kjente merkevarer som bl. Fjellheimen Superlight camp , manns telt. Skal du kjøpe nytt telt og vet ikke helt hva du skal kjøpe? Du kan bruke ytterduken alene, som gapahuk når du skal overnatte i skogen sommerstid med lite . Varanger Dome 4-ytter+stang grønn, yttertelt. Varanger Dome 8-ytter+stang grønn, yttertelt.


Jeg var innom XXL på Alnabru før helgen, og fant ut at de har ryddesalg. Jeg kjøpte da et telt/gapahuk til 39- da de teltene jeg har fra før er i . Sammenlign tilbud på Gapahuk xxl i kategorien Gapahuk fra en rekke nettbutikker samlet på.

Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett. Vi brukte begge en kombinasjon av barduner og telt-stenger på. Lett gapahuk i vanntett polyester, ypperlig som værskjul på fisketur eller tiurleik. Leveres med to stk rettstenger, plugger og barduner.


Men i farten kommer jeg ikke helt på hva jeg trenger . Ser de har en annen type på XXL som jeg syns virker smartere som skjul, tror det er bunnduk i det, . Telt med sideåpning - posted in Utstyrsprat: Prøvde meg på. Salerunner er Norges største salgsside og i dag har vi 2269rabatterte produkter. Sammenlign priser på alle CampX Telt (2).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg