fredag 29. september 2017

Ligge på magen under graviditet

Det handler om at når man ligger på magen så presser den gravide. Mange bekymrer seg for flyreise under svangerskapet. Fra svangerskapsuke bør gravide ikke ligge på ryggen når de trener, hviler eller .

Jeg ligger fortsatt på magen, men av og til virker det som om babyen da blir veldig livlig. Du kan helt fint ligge på magen om det funker for deg, men det vil vel overraske meg om det er særlig. Det er godt å høre at man kan ligge på magen så lenge :).


Mot slutten av graviditeten kan det være ubehagelig å ligge på ryggen, og det.

En pute mellom knærne og en pute under magen kan hjelpe deg til en bedre . Det er IKKE farlig å ligge på magen om man er gravi men skjønner ikke hvorfor du fortsatt gjør det siden du . Når må man slutte å ligge på mage og rygg? Etterhvert som magen vokser opplever de fleste gravide at det blir. Våkner ofte at jeg ligger på magen, men mere på siden.


A-vitamin er det kanskje ikke så farlig med da gravide uansett ikke skal ha for mye . Og jeg sover absolutt best når jeg ligger på ryggen, med armene over. Har dere som er eller har vært gravide klart å sove på venstre side i graviditeten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg