mandag 11. september 2017

Kjøpe teak plank

Hvor kjøpe teakplank - posted in Båtforumet: Jeg lurer på legge Teak gulv i kabinen. Ekte naturgrodd kvalitetsteak(ikke plantasje). Egner seg meget godt til spiler for badeplattformer eller til eksklusivt eksteriør på terasser, brygger etc.

BufretLignendeEn av våre spesialiteter er listverk i forskjellige treslag som eik, teak, mahogny og bøk. På lager har vi også stort utvalg i trelast og impregnert trelast. Forleden kjøpte jeg trevirke på Optimera i Oslo.


I et avsidesliggende skur snublet jeg over stabler av planker merket Burma Teak.

Det jeg lurer på er hvor man kan få kjøpt plank av eik, lønn, ask, bambus,. Dei skal ha eik, ask, bjørk, osp, teak (dels glattkant, dels uhøvla). Isiteek Hjørneplank 125mm uten nating 25m2. Isiteek Randplank 60mm hvit nating 33m2.


Flottegulve forhandler plankegulv i eik, ask, furu, pecan, teak og pine med flere. Plank i røkt eik med klar olje i bredde 1mm. Vi har kjøpt en del plank fra en grossist i Tyskland som hadde noe teak liggende. Dette er helt spesielle formater, skjønner du.


VELKOMMEN TIL NILSSON TRELAST AS Nilsson Trelast AS er en tradisjonsrik familiebedrift med røtter helt tilbake til 1901.

Selv har jeg kjøpt materialer fra et lite sagbruk som har erfaring med å levere til båtbyggere. Teak er mørkt og under dekk kan det gi en følelse av “kjeller”. Disse strukturene, særlig i tropene, kan ha svært store, brede planker.


Ved å kjøpe resirkulert teak reddet fra historiske bygninger, folk kan direkte gi tilbake til . Plank Square Serveringsbrett Teak 4-pakning, VE Skagerak. Fri frakt på kjøp over 10kr og åpent kjøp til 31. Vi så etter hvert at enkelte planker sprakk i større eller mindre grad. Teak'en var tynnere enn dekket for øvrig, og.


Teak og andre tropiske tresorter vokser riktignok raskere enn tradisjonelle treslag. Så lurer jeg på hvor jeg får kjøpt ei gulvlist i samme farge? Plank-wild-oak-detail Plank-Teak fra Naver Collection Plank-wild-oak fra Naver.


Ask Plank, Villeik Plank, Eik Plank, Valnøtt splint Plank, og Valnøtt Plank. Jeg kjøpte inn en teakplank 2Xi lengde m.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg