tirsdag 4. august 2015

Hvitolje til møbler

Det står mange møbler av nettopp eik i de tusen hjem etter at. Det hvite i oljen fordamper riktignok, men da er det enkelt å påføre ny hvitolje. Rubinol hvitolje er en treolje tilsatt hvitt pigment.

Oljen anbefales til ubehandlet eller tidligere oljet flater, og spesielt til lys eik. Mange lurer på hvordan jeg har hvitoljet eikebordet mitt så her kommer. Så brukte jeg Merke Woca m/hvitolje, står til kjøkkenbenk på, har den . Rubinol hvitolje til bruk på hvitoljede, oljede, ubehandlede og såpebehandlede møbler. Gir treet et flott naturlig utseende og gjør . Jeg har brukt noen år på å samle alle stuemøblene mine i olja eik, og når jeg omsider hadde alt i ett treverk ble jeg søkklei av den gulaktige . Har du kun finishing oil som behandling, så vil møblene reagere enda sterkere på sol, da den oljen . Blir jeg også nødt til å fjerne all olje som møblene er satt inn med fra før?


Har ett eik-spisebor vitrineskap, sjenk, stuebord og ett tvbord i eik. Begynner å bli høvelig lei av å olje møblene nå. De skulle være hvitoljet eik akkurat som gulvet vårt er.


Mat/baking (12) Mobilblogging (1) Murstein (1) møbler (2) oppussing av møbler (5) . Varenummer: Guardian hvitolje Kategori: . Jeg er skikkelig dum når det gjelder møbler/innredning osv, men jeg lakkerte vårt spisebord. Hva med å hvitolje det, evt pusse også hvitolje? Møblene er oljet i produksjon før de leveres, men de må etteroljes. Vi anbefaler å olje møbelet etter det er pakket ut og før det tas ibruk.


Hvitoljet eik er en behandling som gir en farge som er ganske nær frisk, naturell eik før den blir behandlet og påvirket av sollys. BRUKSOMRÅDER: Beregnet for innendørs bruk. Kan brukes på ubehandlet eller tidligere oljet treverk. Ideell for gulv, vegg, benkeplater og møbler.


Jeg har spisebor stuebord og sjenk i eik. Jeg vil gjerne modernisere møblene ved å lysne de flere nyanser. Title: Torpe Møbel 2015/1 Author: Hølje Torpe, Name:. Avbildet: Tucan spisebord 90x120(292) cm, her avbildet i hvitoljet sammen med Falk .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg