mandag 31. august 2015

Kapselpåsetter

Kapselpåsetter bordmodell produsert i Europa. Den har justerbar høyde og kan sette på 26mm og 29mm kapsler. Det følger med hoder for både og 29mm .

Se beste pris på Kapselpåsetter Bordmodell. Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett. Da vi startet med ølbrygging, kjøpte vi en manuell kapselpåsetter som vist på bilde til høyre.


Vår proff bordmodell kapselpåsetter, for 26mm korker.

Dette er en svært solid og tung (7kg) kapselpåsetter som er enkel og praktisk i bruk. Stødig og god kapselpåsetter for og kapsler. Forsåvidt en gammel trå men kan tilføye at jeg har ikke hatt problemer overhode med kapselpåsetter og kapsler derifra på vanlige 0. Kapselpåsetteren kan enkelt justeres i høyden, slik at den kan benyttes på alle typer flasker.

Mat og drikke: Jeg vurderer å henge meg på denne trenden med å brygge øl. Bordmodell som kan skrus fast i arbeidsbenken. Hele kapselpåsetteren er i solid metall og veier kg. Test av en kapselmaskin som jeg holder på å bygge.


Her bruker jeg 6bars arbeidstrykk, noe som tilvarer. Stikk til nærmeste pub og spør etter tomflasker der. Bordmodell av kapselpåsetter, enkelt verktøy for å få ølkapselen tett. Meget solid og fin kapselpåsetter, passer til de aller fleste flasker.


DOC Revolution Kapselpåsetter bordmodell for og mm kapsler. Kapselpåsetter Bordmodell (26mm og 29mm). Kapselpåsetter, passer til alle vanlige flasker med flaskekapsler på 26mm. Til korking av flaskekapsler på 29mm, får du kjøpt 29mm hette til korkemaskinen . Brygget mitt har stått og putret i dager og da jeg var innom VinBar på Lillestrøm for å kjøpe korker og kapselpåsetter i dag, fikk jeg tips om å .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg