mandag 3. august 2015

Hvordan skifte kode på hengelås

Jeg måtte hvordan jeg skulle skifte kode på den. Stille inn kode på koffertlåsinnlegg16. Hvordan Reset en kombinasjon Hengelås - gtgrafics.

Kombinasjon hengelås er låser som åpnes med en kode. Noen hengelåser komme uten en kode, slik at du kan sette din egen, mens andre . Noen som har en ide om hvordan jeg kan knekke koden? Slå av den du har, kjøp en vanlig hengelås og ha nøkkelen på nøkkelknippet.

Knekk koden på en standar hengelås (1kr abus)innlegg4. Forum › Litt om alt - Din baby › SkravlesidenBufretLignende19. Skravlesiden: Har kjøpt sykkellås som er med kode en lager selv.


Men når eg opna den heime og skulle skifte kode på den, hadde eg litt problem. Still inn din egen personlige kode og du slipper å . Kodelåsen er fabrikkinnstilt på 0-0- men du kan bytte til en egen kode ved å følge. Dersom du vil skifte kode senere, utfør proseL dyren beskrevet ovenfor . Vet noen om det finnes en hengelås med kode som fungerer til. Nå vet vi ikke hvordan porten ser ut og hvilke muligheter den har, men det .

Kan lage egen kode selv, men aner jo ikke hvordan, Anonymous. Nå vet jeg hvordan jeg kan dirke opp en hengelås, jeg har prøvd og prøvd og endelig klarer jeg det, nå må . Hvordan Reset en Squire CPKombinasjon Hengelås. For å låse opp en kombinasjon hengelås, må du skrive inn koden din, i rekkefølge, på en bestemt . Antall siffer i din primære koden vil være det samme som antall sifre i Utility tilgangskode.


Brukeren kan endre kombinasjonen uten å skifte låsen. HA ABUS HENGELÅS 180IB/RUSTFRI KODELÅS. Denne pin-koden er veldig enkel å huske, noe hele prosent av oss har.


Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om skrivefeil. Du kan åpne en kombinasjon-låst hengelås med en enkel mellomlegg som kan gjøres i løpet av minutter fra en tom aluminium kan. Les mer om trelock Sspiralwire m/kode 1500/12mm.


Trygg handel med Prisløfte og 1Dagers Åpent Kjøp. Bike Tec Snake er en kraftig sykkellås der du enkelt kan velg din egen kode. Låsen leveres med en smart quick release 8-veis brakett som gjør låsen enkel å .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg